اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت:

اوج دینداری انسان در ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت گفت: اوج کمال و دینداری هر انسان در ولایتمداری است.

اوج دینداری انسان در ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در مرکز شرق هرمزگان حجت الاسلام محمدعلی لبخندان در آئین اختتامیه نخستین جشنواره سرود رضوی در روستای کردر رضوی میناب از مردم این روستا به عنوان دلباختگان واقعی به ساحت امام هشتم نام برد و اظهار داشت: مردم کردر با میزبانی بی نظیر جشنواره، عشق و دلدادگی خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه اوج دینداری هر انسان در ولایتمداری او است، اظهار داشت: مردم کردر ولایتمداری و در خط ولایت بودن را با عمل اثبات کردند.

مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: جشنواره سرود رضوی بوی امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی را در استان منتشر کرد.

مدیرکل امور هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور نیز در این مراسم ضمن قدردانی اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری جشنواره سرود رضوی، گفت: این جشنواره به عنوان نخستین تجربه ستاد عالی در یک روستا صورت گرفت که بهترین نتیجه را به همراه داشت.

مجتبی میرزایی بیان کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور ضمن استفاده از تجارب به دست آمده تلاش می‌کند در سال‌های آینده این جشنواره را با کیفیت بهتر و مطلوب‌تر برگزار کند.

وی افزود: این دبیرخانه دائمی جوانان مساجد 29 رشته هنری در قالب هفت عنوان را طی زمانبندی خاص و به صورت جشنواره‌ای در کشور اجرا می‌کند.

میرزایی جشنواره‌های قرآن، معارف و شیوه‌های نوین تدریس معارف الهی را مهم‌ترین جشنواره‌های کشور ذکر کرد و گفت: ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در راستای نشر فرهنگ غنی اهل بیت (ع) در اقصی نقاط میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در آئین اختتامیه این جشنواره از مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به نمایندگی از مسئولان اجرایی نخستین جشنواره ملی سرود رضوی کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول