اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نمایشگاه قرآنی به وسعت جهان اسلام برگزار شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه قرآنی باید به وسعت مناطقی باشد که امت اسلامی زندگی می‌کنند.

نمایشگاه قرآنی به وسعت جهان اسلام برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار جمعه شب در نخستین جشنواره ملی ترجمه‌های قرآنی آیات با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حدادعادل چهره‌ای فرهنگی و قرآنی است و قرآن را به زیبایی ترجمه کرده است.

وی انقلاب اسلامی را نعمت الهی خواند و بیان کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، بحث‌های قرآن قوی‌تر از گذشته آغاز شد و کارهای ارزشمند و فاخری صورت گرفته است.

نجار ادامه داد: ترجمه و آموزش قرآن در نظام جمهوری اسلامی در خور تحسین است و برکات قرآن را در کشور الهی ایران و حتی در شاخ آفریقا هم مشاهده می‌کنیم.

وی خواستار عملیاتی کردن قرآن در سطح جامعه شد و هشتمین جشنواره قرآن کرمان را زیبا، جالب و متنوع خواند و از دست‌اندرکاران این نمایشگاه قدردانی کرد.

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی را با شهادت و فداکاری به ثمر رساندیم و 34 سال این درخت را با تمام وجود حراست کردیم و باید نمایشگاه قرآنی به وسعت ایران داشته باشیم و حتی این نمایشگاه باید به وسعت مناطقی باشد که امت اسلامی زندگی می‌کنند.

نجار تصریح کرد: ما که اهتمام و توجه به قرآن داریم، نباید در جامعه اسلامی شاهد بداخلاقی، اسراف، دروغ، رذیلت و پستی باشیم و باید فضیلت‌ها و ارزش‌ها جایگزین بدی‌ها شود.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول