اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-67

ابراهیمی: نیازمند فرهنگسرای قرآنی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند فرهنگسرای قرآنی هستیم، اظهار داشت: ایجاد این مرکز از دغدغه‌های جدی است.

ابراهیمی: نیازمند فرهنگسرای قرآنی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی عصر امروز در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌هایی در زمینه برگزاری مسابقات قرآنی از چهار ماه قبل در مازندران برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه ستاد عالی مسابقات به ریاست استاندار مازندران و جانشینی معاون سیاسی استانداری شکل گرفت، ادامه داد: تلاش کردیم از ظرفیت‌های استان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدند مسابقات بهره ببریم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این دوره از مسابقات صورت گرفت، تصریح کرد: از برگزاری این مسابقات چند هدف را دنبال می‌کردیم.

وی با بیان اینکه هدف نخست ما از برگزاری مسابقات این بود که حال و هوای استان را قرآنی کنیم، گفت: هدف بعدی ما استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون این فرصت کمتر پیش آمده بود که ظرفیت‌های قرآنی مازندران را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از محافل قرآنی در شهرستان‌ها صورت گرفته است، یادآور شد: این روزها مازندران به قطب قرآن تبدیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استقبال خوب از این مسابقات، نشان می‌دهد که مردم ما آمادگی کافی برای برگزاری این مسابقات را داشتند، تصریح کرد: امیدواریم به نحو شایسته از منتخبان هر بخش از این مسابقات، تجلیل شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه یکی از بحث‌هایی که دنبال می کردیم، حضور جوانان در مسابقات بود، افزود: سالن برگزاری مسابقات هم مملو از جمعیت است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید زندگی قرآنی را جایگزین زندگی ماهواره‌ای کنیم، ادامه داد: با برگزاری این مسابقات باید بتوانیم فطرت پاک جوانان را کانالیزه کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیای پرهیاهوی امروز، قرآن نسخه شفابخشی برای انسان معاصر است، گفت: باید از برکت وجودی قرآن بهره ببریم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در مرکز استان ظرفیت فضای فرهنگی نداریم، افزود: مکان‌های مختلفی را بررسی کردیم و سالن هلال احمر مازندران با در نظر گرفتن جمیع، برای برگزاری این مسابقات انتخاب شد.

وی با بیان اینکه نیازمند فرهنگ‌سرای قرآنی هستیم، اظهار داشت: ایجاد این مرکز از دغدغه‌های جدی ما است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با انجام مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی، به استقبال افتتاح نمایشگاه کتاب مازندران می‌رویم، افزود: بیش از 300 ناشر در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

انتهای پیام/86007/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول