اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان- 62

قاسمی: محافل انس با قرآن از رویش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه ساری گفت: یکی از رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری محافل حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم است.

قاسمی: محافل انس با قرآن از رویش‌های انقلاب است

حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: قرآن باید در تمام لحظات زندگی فردی و اجتماعی ما وارد شود.

وی با بیان اینکه یکی از رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری محافل حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم است، گفت: در مازندران هم در قسمت برادران و هم خواهران، اتفاق خوبی در زمینه قرآنی روی داده و قشر جوان استقبال خوبی از برگزاری این مسابقات داشتند.

قاسمی با مثبت ارزیابی ‌کردن مسابقات قرآن در مازندران، تصریح کرد: مردم مازندران از دیرباز به قرآن و دین اسلام ارادت داشتند و مازندران جایگاه و پناهگاه فرزندان ائمه بوده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کردیم که مسابقات سراسری قرآن تا این اندازه مورد استقبال مردم مازندران قرار گیرد، یادآور شد: قرآن در جای جای زندگی مردم مازندران نهادینه شده است.

به گزارش فارس، سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از نهم بهمن در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران آغاز شده و تا 14 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/86007/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول