اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-63

واحدی: رضایت‌مندی 98 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآن

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری مازندران گفت: بر اساس نظرسنجی، 98 درصد از شرکت کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم از نحوه برگزاری و میزبانی مسابقات، اعلام رضایت کردند.

واحدی: رضایت‌مندی 98 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآن

شعبان واحدی در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: از زمان شروع مسابقات در مازندران، شاهد استقبال بی‌نظیر مردم از این مسابقات هستیم.

وی با اشاره به اینکه در روز افتتاحیه مسابقات هم سالن برگزاری برنامه مملو از جمعیت بود، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در برنامه‌های محافل قرآنی را هم طی این مدت شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در این برنامه‌ها از برکات قرآن است، یادآور شد: چراکه قرآن قانون و کتاب خدا است.

وی با اشاره به اینکه هرچه از زمان برگزاری مسابقات می‌گذرد، بیشتر شاهد حضور مردم هستیم، افزود: در سالن برگزاری مسابقات جایی برای نشستن نیست و صندلی‌های دیگری در سالن تعبیه کردند تا مدعوین در سالن مستقر شده و از آیات کلام وحی بهره ببرند.

واحدی با بیان اینکه استقبال از مسابقات قرآنی در واحد برگزاری مسابقات در قسمت خواهران هم چشمگیر است، خاطرنشان کرد: جوانان زیادی از این مسابقات استقبال کردند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری مازندران با اشاره به اینکه اگر همه مردم تنها به یکی از آیات قرآن تدبر کنند، کفایت می‌کند و از آسیب‌ها به دور هستیم، تصریح کرد: چراکه در این عالم هیچ چیز نداریم که خارج از قرآن باشد.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم با هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم، میلاد امام جعفر صادق و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: اینها همه از برکات قرآن است.

واحدی با بیان اینکه مازندران استان فاطمی و علوی است و مردم پایبند به مسائل دینی هستند، گفت: کمیته ارزیابی مسابقات نظرسنجی از شرکت کنندگان انجام داده و  بر اساس این نظرسنجی، 98 درصد از شرکت کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم از نحوه برگزاری و میزبانی مسابقات، اعلام رضایت کردند.

انتهای پیام/86007/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول