اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر مطرح کرد

مردمی کردن اقتصاد در راستای اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است.

مردمی کردن اقتصاد در راستای اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی در همایش نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد مقاومتی که به همت بسیج کارمندی این استان برگزار شد در سخنانی به تبیین ارکان اقتصاد مقاومتی و نقش مقام معظم رهبری در مدیریت تحریم اقتصادی پرداخت.

در این جلسه که در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان قزوین و با حضور مدیران و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، طاهرخانی نقش مردم در اقتصاد مقاومتی را یکی از اصول و ارکان مبارزه با تحریم اقتصادی دانست.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین ادامه داد: دشمن در تلاش است تا در آخرین ضربه خود که همین تحریم اقتصادی است به نظام ضربه بزند اما رهبری و مردم با همکاری یکدیگر بر این تحریم نیز غلبه خواهند کرد.

طاهرخانی در بخشی از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که رهبری با مدیریت و درایت خود تاکنون توانسته‌اند تا این تحریم را کم اثر کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ارکان و اصول اقتصاد مقاومتی که رهبری نیز به آن تأکید دارد مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

در ابتدای این مراسم محمداسماعیل طاهرخانی مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین هدف از تشکیل این همایش را تبادل افکار و اندیشه‌های مدیران در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری در بحث مردمی کردن اقتصاد مقاومتی دانست.

وی بیان کرد: این جلسه دومین جلسه‌ای است که به تبیین اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است و مدیران و دستگاه‌های اجرایی استقبال خوبی از این گونه جلسات کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین تصریح کرد: تعداد حلقه‌های صالحین بسیج کارمندان 150 حلقه است که در این حلقه‌ها بحث اصلی تبیین اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول