اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر تشریح کرد

3 مؤلفه طلایی برای اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر استان قزوین به تشریح سه مؤلفه تأثیرگذار در تشکیل و استمرار انقلاب پرداخت و آن را در اقتصاد مقاومتی نیز مؤثر و راهگشا عنوان کرد.

3 مؤلفه طلایی برای اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌‌الاسلام اسدالله رضوانی در همایش نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج کارمندان استان قزوین در سپاه این استان برگزار شد، اظهار داشت: مکتب، وجود رهبری و مردم سه مؤلفه اساسی در حدوث انقلاب و استمرار و تثبیت آن هستند.

وی افزود: مکتب ما که همان مکتب اسلام است و رهبری نیز مانند قطب‌نما افق را به همه آحاد مردم نشان می‌دهد که امام خمینی (ره) این مهم را به خوبی در جامعه پیاده کردند و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری حقیقتا سکانداری می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: به راستی مردم در هر انقلابی که حضور نداشتند آن حرکت تکامل و به پیروزی نرسیده و با شکست روبرو شده است به طوری که در زمان حضرت موسی نیز حرکت‌های آن پیامبر به علت عدم همراهی مردم به سرانجام نرسید که آیات قرآن نیز فراوان به این مسئله اشاره دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: در شروع انقلاب نیز این سه عامل مهم همانند چرخ‌ دنده‌هایی که با یکدیگر شروع به حرکت کردند وجود داشته است و در استمرار آن نیز امروز نقش مؤثری دارند.

رضوانی عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و در فتنه 88 نیز روشن شد این مردم حتی از خواص نیز جلوتر هستند.

وی یادآور شد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و استحکام آن در جامعه نیز همین سه مؤلفه وجود دارد به طوری که در مکتب اسلام به صورت فراوان راهکارهایی در این زمینه ارائه شده است.

این مسئول تأکید کرد: مردم با تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده و از ابتدای انقلاب دنبال آن بوده با انقلاب ، مکتب و رهبری حقیقتا همراه هستند.

این مسئول با اشاره به آیه 21 سوره احزاب اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خودش الگو است و ما نیز باید با پیروی از این الگو استقامت کنیم و بدانیم که این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی آخرین تیر دشمن است.

وی ادامه داد: استقامت یعنی با شدت و قدرت در برابر دشمن ایستادن و کم نیاوردند.

این مسئول اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری با تعیین راهبرد سال در قالب شعارهای هر سال افق را برای رسیدن به چشم‌انداز 20 ساله ترسیم می‌کنند ما نیز باید با الگوگیری از پیامبر اسلام در برابر دشمن کوتاه نیامده و شرایطی فراهم کنیم تا به شکست دشمن بیانجامد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به فضل پروردگار اگر همه توان خود را به کار گیریم بی‌تردید خدا نیز در آن بخشی که توان ما مؤثر نباشد یاری می‌کند به طوری که نمونه این یاری خداوند و نصرت الهی را در دفاع مقدس به وضوح و آشکار دیده‌ایم.

در ادامه مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین نیز با اشاره به برگزاری منظم همایش‌های اقتصاد مقاومتی توسط اقشار بسیج اساتید، دانشجویان و اصناف از برگزاری این نشست تخصصی به همت دو قشر بسیج ورزشکاران، فرهنگیان و دانش‌آموزان در روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول