اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

افزایش اشتغال از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: افزایش تولید و اشتغال از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

افزایش اشتغال از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی در مجمع سازمان بسیج ورزشکاران که در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور مسئولان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد ریاضتی با اقتصاد مقاومتی تفاوت‌های بسیاری دارد، اظهار داشت: دشمنان اسلامی سعی می‌کنند تا اقتصاد ریاضتی را به ایران تحمیل کنند.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین کاهش تولید، اشتغال، توسعه، پیشرفت، صرفه‌جویی، دستمزد و حقوق کارگران را از عوامل عملیاتی شدن اقتصاد ریاضتی عنوان و بیان کرد: باید با مدیریت صحیح واردات و صادرات و به کارگیری راهکارهای مناسب اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کرد تا به موفقیت رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد مردمی است، اضافه کرد: افزایش تولید، اشتغال، توسعه، پیشرفت، صرفه‌جویی، دستمزد و حقوق کارگران از جمله مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که با تحقق این مهم، کشور به پیشرفت چشم‌گیری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی در دنیا می‌رسد.

وی متذکر شد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادن در برابر تهدیدهای دشمنان حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادند و با شجاعت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و قرآن کریم دفاع کردند تا به پیروزی برسند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام کشورهای دنیا از رژیم منفور بعث عراق پشتیبانی می‌کردند تا این رژیم بتواند ایران را تصرف کند، ابراز داشت: مردم ایران در برابر شدیدترین فشارهای نظامی آنان ایستادگی کردند و با حداقل امکاناتی که در دسترس داشتند، توانستند در برابرشان به پیروزی برسند که این بیانگر ایثار و مقاومت مردم این کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران بعد از انقلاب اسلامی هر ساله در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، نظامی و علمی پیشرفت کرده است، اذعان داشت: دشمنان اسلام به دلیل این پیشرفت‌ها هر روز توطئه‌های جدیدی از جمله تحریم‌های اقتصادی را بر مردم این کشور تحمیل می‌کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

طاهرخانی با بیان اینکه دشمنان اسلام از چند سال گذشته تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران شروع کرده‌اند، خاطر نشان کرد: آنها بنزین این کشور را تحریم کرده بودند اما جوانان ایرانی برای تأمین بنزین در کم‌تر از یک سال توانستند این انرژی را به نحو مطلوبی تولید کنند که اکنون نه تنها ایران تولید کننده بنزین در دنیا است، بلکه صادر کننده این محصول به کشورهای دیگر نیز می‌باشد.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه در گذشته رژیم غاصب اسرائیل خود را ارتش دوم در دنیا می‌دانست، عنوان کرد: مقاومت حزب‌الله در فلسطین و لبنان ابهت این رژیم را در دنیا شکست که تحقق این امر نتیجه مقاومت آنان در برابر این دشمنان بوده است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه کشورهای بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکامان ظالم و مستبد قیام کردند، اذعان داشت: اکنون این بیداری در غرب نیز شکل گرفته و روز به‌ روز گسترش می‌یابد که تحقق این هدف به برکت خون شهدا و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در مراسم‌ مذهبی و ملی از جمله 22 بهمن و 9 دی حضور چشم‌گیری دارند، بیان کرد: آنان برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی همواره در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

این مسئول به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده اشاره کرد و گفت: در این انتخابات نیز مردم با بصیرت و آگاهی حضور پیدا می‌کنند و با تحقق این عمل مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام می‌زنند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ابراز داشت: ورزشکاران ایران اسلامی با تأسی از تکنیک‌های ورزشی و اخلاق دینی و اسلامی می‌توانند برای ورزشکاران دنیا الگو باشند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول