اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم خبر داد

راه‌اندازی کمیته خیرین در دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از راه‌اندازی کمیته خیرین در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

راه‌اندازی کمیته خیرین در دانشگاه‌های کشور

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته خیرین وزارت علوم، راه‌اندازی کمیته خیرین در دانشگاه‌های سراسر کشور است که تا کنون این کمیته در 25 دانشگاه کشور فعال شده است.

وی افزود: با دستور وزیر علوم به کمیته خیرین این وزارتخانه، از این پس یکی از خیرین دانشگاه‌ساز جزو هیئت امنای دانشگاه‌ها است. 

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: عضویت خیرین در هیئت امنای دانشگاه‌ها، انگیزه زیادی را برای نهادینه شدن مشارکت‌های مردمی در دانشگاه‌ها به دنبال دارد.

ساداتی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: ایجاد روحیه مشارکت‌های مردمی و خیرین می‌تواند یک انقلاب و نهضت جریان‌ساز خیران را در دانشگاه‌های کشور به ارمغان آورد.

وی با اشاره به دستاوردهایی که در حال حاضر خیرین در عرصه مدرسه‌سازی موفق به ارائه آن شده‌اند اذعان داشت: چنانچه این استعداد و پتانسیل وارد عرصه دانشگاه‌سازی و علم و فناوری کشور شود می‌تواند جهاد علمی را برای کشور تثبیت کند.

ساداتی‌نژاد حضور خیرین در سازندگی دانشگاه‌ها را نماد مشارکت مردم در جهاد علمی و فناوری کشور دانست و افزود: خیرین ایران اسلامی با انگیزه سربلندی و آبادانی میهن اسلامی، به طور چشمگیری در زمینه جهاد علمی فعالیت می‌کنند.

وی متذکر شد: امروز نماد ارزشمند مشارکت مردم در جهاد علمی فرزندان این سرزمین در مجموعه‌ای با عنوان کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردآوری شده است.

انتهای پیام/2406/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول