اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز:

حوزه عملکرد مجمع خیرین فرهنگ ساز نامحدود است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه اعضای این مجمع باید به تمام مسائل با دید کلان نگاه کنند، گفت: حوزه عملکرد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز نامحدود است.

حوزه عملکرد مجمع خیرین فرهنگ ساز نامحدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز اظهار داشت: شیراز با داشتن پیشینه روشن و منحصربه فرد در تمام زمینه‌های مذهبی و فرهنگی باید بتواند نقش کلیدی در ارتقای فرهنگ جامعه بزرگ ایران و معرفی آن به جهان داشته باشد.

شهردار شیراز افزود: اکنون که با حمایت خیرین به ویژه آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب شاهد ریشه دوانیدن این مجمع از سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم، به یقین می‌توانیم این مجمع نوپا که از برکت حضور فعال و همیشگی خیرین در عرصه‌های مهمی مانند تأمین سلامت و ساخت مدرسه و مسجد این شهر و دیار پشتوانه تجربی گران‌بهایی دارد را به درختی پربار تبدیل کنیم.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل این مجمع نیز گفت: شخصی باید مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز باشد که بتواند اعتماد تمام خیران را برای حضور در عرصه خدمت به ملت مسلمان ایران و به ویژه فارس و شیراز جلب کند.

رئیس هیئت مدیره این مجمع با اشاره به نقش کلیدی اعضای هیئت مدیره در ارائه خط‌مشی به مدیرعامل ابراز داشت: باید شخصی انتخاب شود که خوش‌فکر، نخبه، توانمند و خوشنام باشد.

پاک فطرت ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و آنچه مورد تأیید آموزه‌های شیعی است را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هرکسی می‌تواند با مراجعه به اعضای هیئت مدیره این مجمع به اندازه توان خود در ارتقای فرهنگ جامعه سهیم باشد.

شهردار شیراز نگرش این مجمع را به خدمت گرفتن فرهنگ در ساخت و ساز و به خدمت گرفتن ساخت و ساز در فرهنگ عنوان کرد و افزود: باید شیراز را به عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) و پایتخت فرهنگ و ادب و تمدن ایران اسلامی به الگویی مناسب برای کشور تبدیل کرد.

وی ادامه داد: ساخت و سازهایی که با این ایده و فکر صورت می‌گیرد باید جامع و جاذب برای تمام گروه‌های سنی به ویژه جوانان و نوجوانان باشد تا مردم بتوانند خواسته‌های خود را در چارچوب‌های تعیین و تأکید شده در نظام مقدس اسلامی برآورده کنند.

پاک فطرت شرط اساسی دستیابی به این اهداف بلند را دلسوزی نسبت به آنچه به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید می‌شود دانست و خاطرنشان کرد: با داشتن ایده‌های عمیق، به یقین ساخت و سازها به سمت و سوی کمال و ایجاد شرایط مناسب در ایران اسلامی پیش می‌رود.

به گزارش فارس، در این جلسه حشمت‌الهت زمردیان به عنوان نایب رئیس و علی نقی مصلح شیرازی به عنوان خزانه‌دار این مجمع برگزیده شدند و انتخاب مدیرعامل به جلسه آینده موکول شد.

انتهای پیام/2448/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول