اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: مردم این شهرستان به برنامه‌های مذهبی و قرآنی علاقه زیادی دارند و همواره به ائمه اطهار(ع) عشق می‌ورزند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های هفته وحدت و دهه فجر افزود: در راستای برنامه‌ریزی فرهنگی، تبلیغی و بصیرت افزایی افکار عمومی، اداره تبلیغات اسلامی کنگان به نصب بنر و پلاکارد هفته وحدت دهه فجر اقدام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین زمینه با روحانیون برای تبیین برنامه‌های هفته وحدت و دهه فجر و بیان اهمیت این دو تاکید شده که علاوه بر این با هیئات مذهبی برای نصب بنر و پلاکارد در سطح مساجد، تکایا و کوچه و خیابان نیز رایزنی شده است.

اهرمی با اشاره به اهمیت وحدت تصریح کرد: تمامی مسئولان بر اهمیت هفته وحدت و نقش دهه فجر در توسعه کشور واقف هستند و باید با تزیین ادارات و نصب بنر در گرامیداشت این مناسبت‌ها اهتمام ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با بیان اینکه فرهنگ سازی از عوامل مهم توسعه فرهنگی محسوب می‌شود، اظهار داشت: امروز نقش مردم در سازماندهی و توسعه فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.

وی از راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کنگان خبر داد و گفت: در راستای فرهنگ‌سازی عمومی به منظور جذب مشارکت‌های مردمی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور، تراکت انجمن خیرین قرآنی به همراه بسته‌های فرهنگی به مراجعین و مخاطبین اداره تبلیغات اسلامی کنگان اهدا شد.

اهرمی افزود: هدایت خیرات و نذورات به سمت فعالیت‌های قرآنی و استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و پراکنده مردمی از اهداف مهم تشکیل انجمن خیرین قرآنی است.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول