اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

روح خودباوری ملت ایران از برکات انقلاب است

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: روح خودباوری، اعتماد به نفس و رشد و بالندگی ملت ایران از برکات انقلاب اسلامی است.

روح خودباوری ملت ایران از برکات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین گوهر وجودی و سرمایه یک کشور در استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی آن است که این مهم به رهبری مرجعیت عالی‌قدر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در کشور ایران محقق شد.

وی افزود: امروزه استقلال و آزادی ملت ایران و وابسته نبودن به دول شرق و غرب و سر تعظیم فرود نیاوردن به تحریم‌ها و رجزخوانی‌های دشمنان از ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کازرون گفت: جمهوری اسلامی امروزه افتخار دارد که با شعار استقلال، آزادی منافع قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا را در دنیا به خطر انداخته است.

خرسند در ادامه رشد و بالندگی و حاکمیت قانون را از برکات دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب، قانون فقط حکم شاه بود و کمترین انتقادی را تحمل نمی‌کرد.

وی، عزت و آزادی ملت ایران و بیداری ملت‌ها در دنیا را مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان و تصریح کرد: به برکت این انقلاب ساختار سیاسی کشور ایران در تمام زمینه‌ها دچار تغییر و تحول و یک نظام مردم‌سالار دینی با گفتمان نه شرقی و نه غربی پایه‌گذاری شد.

امام جمعه کازرون از نوجوانان و جوانان خواست که تاریخ دوران انقلاب و پس از آن را مطالعه کنند و بدانند که قبل از انقلاب چه بودیم و امروز به برکت نظام و انقلاب به کجا رسیده‌ایم.

خرسند گفت: امسال سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی برگزار می‌کنیم که شاهد پیشرفت روزافزون دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های علمی، تکنولوژی، هسته‌ای و هوافضا در کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: امروزه دانشمندان جوان ایرانی با اتکا بر شعار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی توانسته‌اند برای نخستین بار در دنیا کاوشگر پیشگام فضایی را با موجود زنده‌ با موفقیت به فضا بفرستند.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب جزو 10 کشور پرتاب کاوشگر به فضا قرار گرفته که در این راستا باید قدردان انقلاب و شهدا و بنیان‌گذار وارسته و الهی انقلاب باشیم.

خرسند در ادامه از مسئولان خواست دستاوردهای انقلاب را در ایام مبارک دهه فجر برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان با پیش کشیدن مشکلات اقتصادی این روزها در تلاش هستند سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند که در این راستا مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و راهپیمایی 22 بهمن امسال را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنند.

خرسند در پایان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه کازرون خواست که در مراسمی که در ایام دهه مبارک فجر در سطح شهر برگزار می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام/2448/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول