اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 439 پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال بیش از 439 پروژه عمرانی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 439 پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،‌ وحید جلال‌زاده ظهر امروز به‌عنوان سخنران بین‌الصلاتین نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سنگر اسلام در جهان است.

وی افزود: قرار گرفتن ایران در ریل پیشرفت دلیل اصلی کینه‌ورزی‌ها و توطئه‌های دشمنان است که توسط مردم و با هوشیاری مسئولان به خوبی پاسخ داده می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ابراز داشت: ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن لحظه‌شماری می‌کنند و این امر از حضور پرشور آن‌ها در نمازهای جمعه سراسر کشور مشخص می‌شود.

وی با اشاره به ناتوانی دشمنان در مقابله با ملت ایران عنوان کرد: با وجود تحریم‌های بسیار قوی دشمنان علیه ملت ایران اسلامی در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از 439 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد تومان در دهه فجر خواهیم بود که همین امر نشانگر اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

جلال‌زاده در ادامه با تاکید بر لزوم دقت نظر در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای حضور کمرنگ مردم در برنامه‌های این دهه انجام داده‌اند اما مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در هیچ شرایطی گامی از اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی عقب نخواهند نشست.

وی بیان داشت: حلقه مفقوده در توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی سرمایه‌گذاری اندک است که در سال‌جاری موفق به جذب سرمایه‌گذاری 315 میلیارد تومانی در حوزه‌های آب و خاک و پایانه‌های مرزی توسط بخش خصوصی شده‌ایم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود الگوی صحیح کشت سیب در استان خاطر نشان کرد: آذربایجان‌غربی در حال حاضر بیش از یک سوم سیب کشور را تولید می‌کند و به همین دلیل مورد توجه صادرکنندگان و تاجران سیب کشور است.

نماینده ویژه رئیس جمهوری در سیب و انگور کشور با اشاره به تشکیل جلساتی با نمایندگان سردخانه‌ها در خصوص رفع مشکلات این بخش گفت: در این جلسات تصمیمات خوبی گرفته شده که از آن‌ها می‌توان به فروش آزاد، صادرات و توزیع رایگان سیب در مدارس اشاره کرد.

جلال‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته تولید سیب در آذربایجان‌غربی حدود 700 هزار تن بود که این تولید در سال‌ جاری به یک میلیون و 200هزار تن رسیده و به همین دلیل در صدد افزایش صادرات این محصول هستیم که حدود 1200 میلیارد تومان سرمایه باغداران استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/61003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول