اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از 628 پروژه در هرمزگان همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از بهره‌برداری از 628 پروژه عمرانی در این استان طی دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 628 پروژه در هرمزگان همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر انقلاب در بندرعباس با اشاره به استمرار نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این مهم را مدیون عنایت خداوند متعال، وحدت مردم و رهبری عنوان کرد و گفت: بدخواهان نظام اسلامی به فاصله کم‌تر از یک هفته از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را برعلیه انقلاب شکوهمند مردم ایران آغاز کردند که بزرگ‌ترین آن نیز جنگ تحمیلی هشت ساله بود.

وی افزود: آنچه تاکنون به‌رغم همه توطئه‌ها زمینه سربلندی مردم و پیشرفت نظام در همه عرصه‌ها را فراهم کرده است ریشه‌های عمیق این انقلاب است که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است.

عزیزی در ادامه با اشاره به‌ ویژه برنامه‌های این ایام از جشنواره خدمات دولت در دهه مباک فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال 628 پروژه به میمنت این ایام افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

مقام عالی دولت در هرمزگان ادامه داد: این تعداد پروژه به ارزش پنج هزار و 100 میلیارد ریال است که در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

گفتنی است، از آغاز دهه فجر تاکنون با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس و همچنین مدیران اجرایی استان، بخش مراقبت‌های ویژه مادران و دانشکده دندانپزشکی استان و ... در حوزه سلامت افتتاح شده است.

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، دستاوردهای بنادر و دریانوردی هرمزگان در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر و همچنین جزیره هرمز در بخش احداث بندر، اسکله و ترمینال مسافربری به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، عملیات لایروبی حوضچه بندرخمیر، ساخت و نصب دو فروند اسکله شناور و ساماندهی بندر جزیر هرمز از جمله پروژه‌های بندری افتتاح شده در این حوزه است.

اجرای سیستم فاضلاب 17 تعاونی از مجموعه تعاونی‌های مسکن، پل دسترسی به مجتمع آلومینیوم المهدی، احداث 10کیلومتر خط انتقال آب شهرک صنعتی گمبرون، واحد تولید فرمالن و فرمالدیید و چندین پروژه دیگر از جمله طرح‌های افتتاح شده طی دیروز و امروز در هرمزگان بود.

انتهای‌پیام/88007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول