اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ایران پرچم اتحاد و یکپارچگی را در جهان بر افراشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: ایران پرچم اتحاد و یکپارچگی را در جهان بر افراشته است.

ایران پرچم اتحاد و یکپارچگی را در جهان بر افراشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بین سران کشورهای اسلامی اظهار کرد: سران و نخبگان کشورهای اسلامی در کنفرانس اسلامی از بیانات مقام معظم رهبری استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری ایران پرچم وحدت و یکپارچگی را در جهان بر افراشته است، خاطرنشان کرد: استقامت ملت ایران موجب شده تا در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه زنجان نشست کنفرانس کشورهای اسلامی را دارای برکات بسیاری عنوان کرد و افزود: این کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی با اشاره به روز 19 بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: این روز در حیات طیبه ارتش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

*19 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ارتش مومن و وطن‌پرست در این روز پیشگام و پیشتاز ادامه‌دهنده راه انقلاب اسلامی بودند، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی این روز را در صفحات خود به یادگار دارد.

وی با اشاره به اینکه در 16 بهمن ماه سال 66، به فرمان امام خمینی (ره) مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شده، افزود: این مجمع تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در کشور داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت 14 بهمن روز فناوری فضایی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی کشور چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی با بیان اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری وابسته از نظر علمی بود، افزود: خوشبختانه جوانان مومن و دانشمندان برجسته کشور در حال حاضر دستاوردهایی را خلق کرده‌اند که موجب حیرت و تعجب جهانیان شده است.

*دستاوردهای علمی کشور بی‌نظیر است

خاتمی با اشاره به پرتاب موشک حامل موجود زنده به فضا این امر را از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: اقتدار علمی ایران در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، ساخت ابر یارانه‌ها، نانو فناوری، علوم پزشکی هسته‌ای و زیست فناوری بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به روز جهانی سرطان تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 67 درصد داروهای مورد نیاز این بیماران از خارج از کشور تامین می‌شد در حالی که در حال حاضر 96 درصد این داروها در داخل تولید می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت 14 بهمن سال 57 خاطرنشان کرد: تشکیل دولت موقت در چنین روزی نشان از تدبیر و آینده‌نگری امام خمینی (ره) دارد.

انتهای پیام/73003/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول