اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر:

دشمن جرات دهن‌کجی به انقلاب را ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیّر گفت: به برکت خون شهدا دشمن جرأت دهن کجی به انقلاب ما را ندارد.

دشمن جرات دهن‌کجی به انقلاب را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در مراسم یادواره 115 شهید شهرستان دیّر اظهار داشت: جوانانی مانند شهیدان عالی‌پور و حیدری از این شهرستان به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداختند و خون دادند تا نظام و ولایت پایدار بماند.

بحرانی افزود: شهدا مانند چراغ فروزان می‌درخشند و گردنه‌های تاریک جهل را نورافشانی می‌کنند و به برکت خون شهدا دشمن جرأت دهن کجی به انقلاب ما را ندارد.

وی گفت: برای برگزاری یادواره شهدا ستاد یادواره با حضور مسئولان و مردم شهرستان شکل گرفت و 9 کمیته برنامه‌ریزی آن را به عهده داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر نیز گفت: جوانان باید از سیره و شیوه عمل شهدا الگو بگیرند زیرا دشمن امروز حریف علم و تخصص جوانان نمی‌شود و برگزاری مطلوب اجلاس غیرمتعهدها در تهران و زبونی دشمن نتیجه خون پاک شهیدان است.

حسن فخرایی افزود: نیاز است پاسدار خون شهیدان باشیم و از آرمان‌های آنان حراست کنیم که اگر ایران اسلامی در این دوران خار چشم دشمن شده به دلیل خون مقدس شهیدان و رشادت ایثارگران است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر نیز با تقدیر از حضور پرشور مردم گفت: هرچه داریم از شهدا و برکت خون آنان است و انقلاب، عزت، شرف و تداوم آن به واسطه رشادت شهیدان است پس آنچه در توان داریم برای احیای تفکر شهدا بگذاریم.

بر اساس این گزارش در ادامه این یادواره پیام مرجع عالیقدرآیت الله سبحانی قرائت شد که دربخشی از آن آمده است: مرگ، معبر و گذرگاهی بیش نیست که انسان را از سرایی به سرای دیگر می‌برد و شهیدان آن را به خوبی طی کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهید دارای حیات اجتماعی است و در قلوب جایگاه پر ارجی دارد و حیات معنوی دارد و خصوصیات حیات حقیقی آنان در قرآن یادآور شده است.

آیت الله حسن سبحانی در ادامه پیام آورده است: ارتباط شهید با جهان ماده قطع نمی‌شود و پیروزی انقلاب اسلامی همه محاسبات ابرقدرت‌ها را به هم زد و چهره و سیمای با ایمان، عقل را مدهوش و خرد را بی تاب خود کرد پس ارباب قلم و دانش اقدام کنند و حق آنان را اداء کنند.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران یادواره گفت: این یادواره‌ها و مجالس بزرگداشت به عنوان سند ملت ایران بر تارک این کشور ثبت می‌شود.

انتهای پیام/66003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول