اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انجام شد

میثاق‌نامه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به امضای مدیران قزوین رسید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: هم زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر میثاق‌نامه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به امضای مدیران ارشد استان قزوین رسید.

میثاق‌نامه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به امضای مدیران قزوین رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هم زمان با 12 بهمن ماه، سرآغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، در اقدامی نمادین همایش «میثاق با ولایت» به همت سازمان فرهنگی ورزشی و هیئت اسکیت شهرستان قزوین با شرکت 34 اسکیت‌سوار نوجوان برگزار شد.

سعید وزیری‌نژاد مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هم زمان با این روز «میثاق‌نامه‌ ولایت» در هفت بند به امضای آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، احمد عجم استاندار قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، سعید میربها فرماندار شهرستان قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و سایر مدیران ارشد استان رسید.

وی ادامه داد: این برنامه از مقابل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین آغاز شد و ورزشکاران مشعل و میثاق‌نامه ولایت را در اقدامی نمادین برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا به گلزار شهدای قزوین حمل کردند و پس از آن برای امضا خدمت مدیران ارشد استان رساندند.

وی ابراز داشت: «میثاق‌نامه ولایت» توسط 34 اسکیت‌سوار نوجوان تا پایان ایام‌الله دهه فجر خدمت تمامی 34 مدیر استان خواهد رسید تا آنها نسبت به امضا این میثاق‌نامه برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اقدام کرده باشند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تأکید کرد: این اقدام نمادین برای نخستین‌بار است که در قزوین به اجرا در می‌آید. وزیری‌نژاد عنوان کرد: 34 اسکیت‌سوار نوجوان در راستای تجدید بیعت مجدد با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، در بخشی از مفاد این میثاق‌نامه آمده است: «تا پای جان به آرمان‌های مقدس معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) پایبند و وفادار خواهیم ماند؛ در اجرای رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از هر گونه استقامت و پایداری دریغ نمی‌‌ورزیم؛ برای ترویج و اشاعه فرهنگ پهلوانی و جوان مردی در ورزش کوشا خواهیم ماند؛ برای اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی و جهانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد».

انتهای پیام/2667/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول