اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 122

قدیریان: پرچم نبوت در عصر نوین توسط امام برافراشته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین دهه فجر را دهه‌ای سراسر عزت و عظمت دانست و گفت: پرچم نبوت پیامبر اعظم (ص) در عصر نوین توسط امام (ره) برافراشته شد.

قدیریان: پرچم نبوت در عصر نوین توسط امام برافراشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و استقرار حکومت اسلامی» نامگذاری شده است با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین و جمع کثیری از واقفان، هیئت امناء و مدیران بقاع متبرکه شهرستان ورامین همایش یاوران وقف در گلزار شهدای امامزاده سید فتح‌الله ورامین برگزار شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین طی سخنانی انقلاب اسلامی را انقلابی برخاسته از بعثت پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: نبوت و بعثت پیامبر (ص) در بر دارنده رسالت 124 هزار پیامبر (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان تصریح کرد: پرچم نبوت پیامبر (ص) در عصر نوین توسط امام (ره) بر افراشته شد،امروز روز اول دهه مبارک فجر است، دهه‌ای که سراسر عزت و عظمت می‌باشد.

این مسئول با تاکید بر مردمداری خادمان امامزاده‌ها عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در رفتار شما تجلی می‌یابد، فرصت خدمت به امام زادگان واجب التعظیم را از دست ندهید.

 

 

 

 

امام بت شکن قرن اخیر است

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در ادامه این برنامه امام را بت شکن قرن اخیر دانست و گفت: امام (ره) نظام 2500 ساله شاهنشاهی از کشور بیرون نموده و حکومتی برپا نمود که جز مقاطعی از عصر معصومین (ع) بی‌نظیر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عنوان کرد: امروز یادآور آن خاطرات عظیم است و ما امروز وارثان آن ارزش‌ها هستیم و باید هرکس در هر جایگاه پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه بقاع متبرکه را از مواهب الهی به کشورمان دانست و عنوان کرد:هر کدام از امامزادگان باید تبدیل به قطب فرهنگی باشد، از ارواح امامزاده‌ها استمداد طلبید و معارف اهل بیت علیهم‌السلام را نشر دهید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان به دشمنی‌های استکبار اشاره کرد و گفت: تا زمانی که اسلام هست و شما دست از دینتان برنداشتید و دم از ولایت فقیه می‌زنید روزی نخواهد آمد که دشمن دست از دشمنی با شما بردارد، بدانید فتنه‌ها همواره هستند، آگاه باشید.

این گزارش حاکی است، در انتهای مراسم از واقفان، هیئت امناء و مدیران بقاع متبرکه شهرستان ورامین تجلیل شد.

انتهای پیام/2462/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول