اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-72

نوشهری‌ها به صورت نمادین از امام راحل استقبال کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مراسم نمادینی در فرودگاه نوشهر برگزار شد.

نوشهری‌ها به صورت نمادین از امام راحل استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، در این مراسم که با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان، نیروهای انتظامی و نظامی و بسیج، اصناف، تاکسی‌داران، موتورسواران و جمع کثیری از اقشار مختلف برگزار شد، موتورسواران، تاکسی‌ها، خودروهای عمومی، ماشین‌های پلیس و... به صورت نمادین رژه رفتند.

فرماندار نوشهر ظهر امروز در ابتدای این مراسم با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که انقلاب اسلامی ایران بدون نام خمینی(ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، اظهار داشت: امام راحل چهره خونخوار استکبار جهانی را به جهانیان شناساند و نگاه متفاوتی را در دنیا به وجود آورد.

محمدعلی قمی گفت: از دستاوردهای انقلاب عنصر الهام‌بخشی این انقلاب است که طراوت و تازگی خود را با بیداری اسلامی به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: از انحصار درآمدن چهار حوزه علمی برتر دنیا از دست تعدادی از کشورها و ورود ایران اسلامی به بالاترین رده‌های علمی جهان به برکت انقلابی است که امام راحل آن را بنیان‌گذاری کرده است.

فرماندار نوشهر خاطر نشان کرد: ویژگی بارز حکومت امام خمینی(ره) حکومت بر قلوب بود، به همین خاطر است که امروز از دورترین نقاط دنیا نام این معمار بزرگ انقلاب را می‌شناسند.

وی تصریح کرد: امام خمینی با این انقلاب آزادی و استقلال به معنای واقعی را به مردم ایران هدیه داد و شیوه جدید حکومتی که همان مردم‌سالاری دینی است را پایه‌گذاری کرد.

فرماندار نوشهر افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی در پی آن هستند که ناکارآمدی این شیوه را که بر پایه مردم و اسلام است، جلوه دهند و برای آن دست به توطئه‌های بسیار زدند.

وی توطئه و فتنه 88 را از جمله بزرگ‌ترین نقشه‌های دشمن در براندازی این نظام عنوان کرد و بیان داشت: ملت سرافراز ایران اسلامی بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب و رحلت امام خمینی(ره)، همچنان بر عهد و پیمان خود استوار هستند و تحت رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نمی‌گذارند آسیبی به این نظام وارد شود.

انتهای پیام/86019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول