اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

ورود امام نقطه آغاز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، ورود و بازگشت امام به وطن را نقطه آغازین پیروزی و غلبه مستضعفین بر مستکبرین دانست.

ورود امام نقطه آغاز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در میدان پانزده خرداد این شهرستان اظهار داشت: 12 بهمن‌ ماه ‌خاطرات ماندگار آن روزهای انقلاب به ویژه ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی بعد از 15 سال دوری از وطن را به ما یادآوری می‌کند.

وی افزود: لحظه ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال 57، نقطه آغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ ماه و سقوط دیکتاتوری دو هزار و 500 ساله پهلوی بود.

فرمانده سپاه کاشان، ایمان، باورهای مذهبی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را دو رکن اصلی خواند و افزود: امام خمینی(ره) آمد تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شده و پرچم‌دار شعار «لا اله الا الله»در جهان اسلام لقب گیرد.

نائینی خاطر نشان کرد: انقلابی که امروز به عنوان امانت نزد ما قرار گرفته است حاصل جانبازی و ایثارگری افرادی است که جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس فدا کرده‌اند.

وی، بیداری اسلامی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی را برگرفته از الگوی جمهوری اسلامی قلمداد کرد و افزود: این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که جوانان انقلابی کشورهای مسلمان، جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی خود معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طلوع خورشید بعد از یک فاصله زمانی از طلوع فجر رخ می‌دهد، ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را نزدیک دانست و ابراز داشت: امروز نشانه‌های ظهور امام زمان(عج) در حاکمیت اسلام بر جهان متبلور شده و به عبارت دیگر دنیا امام زمان را شناخته است.

آیین گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور بسیجیان، مسئولان ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان همراه با مراسم ویژه لحظه ورود امام خمینی(ره) به وطن، اجرای سرودهای انقلابی و اجرای برنامه‌های ورزش باستانی در میدان پانزده خرداد شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/غ3/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول