اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

بهره‌مندی 2400 مددجو از خدمات موردی کمیته امداد ماهنشان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از بهره‌مندی 2 هزار و 400 مددجو از خدمات کمیته امداد ماهنشان خبر داد.

بهره‌مندی 2400 مددجو از خدمات موردی کمیته امداد ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد ماهنشان در 9 ماهه سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد بر اساس نیازهای خانوارهای مددجو و به صورت هدفمند به آنها ارائه می‌شود، اضافه کرد: با بررسی که به صورت مستمر از وضعیت زندگی مددجویان صورت می‌گیرد، نیازهای آنها احصا شده و سپس در راستای برطرف کردن آن اقدام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 50 فقره کمک هزینه ازدواج شامل کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان ماهنشانی اعطا شده است، افزود: همچنین در این مدت 187 فقره وام از محل منابع امداد و 40 فقره وام نیز از محل منابع بانکی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی در ادامه از ارائه خدمات فرهنگی به 300 دانش‌آموز و دانشجو نیز خبر داد و گفت: همچنین تعداد مددجویانی که در این مدت از خدمات تامین اجتماعی این نهاد بهره‌مند شدند، 408 نفر است.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود خدمات کمیته امداد را محدود به موارد مذکور ندانست و گفت: این نهاد علاوه بر خدماتی که به صورت مستمر به مددجویان ارائه می‌دهد، به صورت موردی نیز به آنها کمک‌ می‌کند.

غفاری با بیان اینکه در 9 ماهه امسال نیز این نوع خدمات به مددجویان ارائه شده است، افزود: در مدت مذکور 2 هزار و 458 نفر از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر از کمک‌های موردی ابن‌سبیل و سایر کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ارائه این خدمت 580 میلیون و 741 هزار و 540 ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول