اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان در مجلس:

دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، زنجان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، استان زنجان را متحول می‌کند.

دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، زنجان را متحول می‌کند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان شمالغرب اظهار داشت: کمک به توسعه چهار استان از اهداف تشکیل این مجمع است.

وی مجمع نمایندگان شمالغرب را مرکب از نمایندگان چهار استان اردبیل، زنجان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی اعلام کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه موجود در مورد دو خطه کردن راه‌آهن تهران - تبریز افزود: دو خطه کردن این ریل به توسعه همه استان‌های در مسیر آن کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری جمعی امور نتیجه بهتری در بر دارد، اضافه کرد: سود پیگیری جمعی پروژه‌ها متوجه منطقه می‌شود.

علیمردانی با اشاره به مزایای دو خطه کردن مسیر قطار تهران - تبریز تصریح کرد: کاهش تصادفات در جاده‌های استان، سودآور شدن ناوگان حمل و نقل، کاهش ترافیک و در نتیجه بهبود سلامت از نتایج دو خطه کردن این مسیر است.

وی تاکید کرد: دو خطه شدن مسیر قطار تهران - تبریز موجب متحول شدن استان زنجان می‌شود.

*انتقال کارخانه سرب و روی پیگیری می‌شود

وی پیگیری اجرای مصوبه انتقال کارخانه سرب و روی را از دیگر اولویت‌های برنامه کاری خود اعلام کرد و گفت: اجرای این مصوبه نگرانی‌ها را در حوزه سلامت مردم و همچنین زیست‌محیطی برطرف می‌کند.

*اشتغالزایی به حل سایر مشکلات کمک می‌کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اشتغال را از دغدغه‌های مردم اعلام کرد و گفت: هر چند تورم و گرانی هم موجب ناراحتی مردم شده است ولی اگر معضل اشتغال در کشور حل شود، می‌تواند به حل سایر مشکلات هم کمک کند.

وی تاکید کرد: حل مشکل اشتغال و کنترل تورم و گرانی در جامعه خدمت بزرگی به مردم محسوب می‌شود.

علیمردانی در پاسخ به سئوالی در مورد دیدار نمایندگان و مسئولان استان زنجان با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این دیدار معضلات موجود در استان به ویژه مشکلات پروژه‌های عمرانی مطرح شد.

وی پیگیری انتقال پادگان ارتش را از جمله پروژه‌های مطرح شده در این دیدار اعلام کرد و افزود: معاون رئیس‌جمهور قول‌هایی برای حل مشکلات استان زنجان داده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری و همفکری موجود در بین نمایندگان و مسئولان استان زنجان تاکید کرد: نمایندگان به صورت جداگانه مسائل را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول