اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بویین زهرا:

انسجام دولت و مجلس مایه خشنودی دلسوزان نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا برگزاری جلسات هم‌اندیشی میان دولت و مجلس را مایه خشنودی دلسوزان نظام عنوان کرد و افزود: امیدواریم این نشست‌ها گامی در راستای برطرف شدن مشکلات مردم باشد.

انسجام دولت و مجلس مایه خشنودی دلسوزان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، حجت‌ الاسلام حسن شجاعی‌مهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر با تبریک آغاز هفته وحدت به عموم مسلمانان اظهار داشت: وحدت حول محور دین مبین اسلام بهترین نوع وحدت بوده و عامل رستگاری است.

امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا کتاب الهی قرآن را چراغ راه مسلمانان در ادامه وحدت دانست و افزود: آیات فراوانی در خصوص وحدت وجود دارد و آیه «و اعتصموا به‌ حبل‌الله و لاتفرقو» دلیلی محکم بر ضرورت وحدت و پایداری در اسلام است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به مقاصد پلید خودشان دست به ایجاد اختلاف بین مسلمانان می‌زنند و امروز مسلمانان باید آگاه بوده و با تمسک به آیات‌ الهی و وصایای ائمه‌ اطهار توطئه بد‌خواهان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت بویین زهرا با تبریک پیش‌ رو بودن ایام‌الله دهه‌ فجر ابراز داشت: در این ایام باید دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کرده و علاوه بر این نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف نیز برای برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه‌ فجر فعال بوده و در این راستا گام بردارند.

شجاعی‌مهر با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی دولت و مجلس طی روز‌های اخیر مایه خشنودی دلسوزان نظام اسلامی شد، تصریح کرد: امیدواریم مشکلاتی که مردم گریبان‌گیر آنها هستند در چنین فضای محبت و آرامش برطرف شود.

وی پیرامون برگزاری نشست بین‌المجالس اسلامی در کشور سودان هم‌زمان با ایام هفته وحدت اظهار داشت: با توجه به اینکه این نشست در هفته وحدت برگزار شد، اجتماع آن فرصتی مناسب برای رسیدن به وحدت بوده و عامل دفع توطئه‌ها نیز به حساب می‌آید.

انتهای پیام/77005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول