اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره ارشاد آذربایجان‌غربی:

طنین ناقوس کلیسا در گوش انقلاب / جشن فجر در کلیسای ارامنه برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مراسم دهه فجر با حضور مسئولان استانی در سالن کلیسای ارامنه برگزار می‌شود.

طنین ناقوس کلیسا در گوش انقلاب / جشن فجر در کلیسای ارامنه برپا می‌شود

منوچهر زادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نام‌گذاری روز 14 بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: از 14 تا 23 بهمن ماه نمایشگاه هنری در مجتمع فرهنگی و هنری میاندوآب توسط اداره ارشاد میاندوآب برپا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در کتابخانه شماره یک نقده خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره شامل نمایشگاه هنری، مسابقه فرهنگی و هنری و جشن انقلاب است که در روز 14 بهمن ماه اجرا می‌شود.

زادعلی 15 بهمن ماه را روز انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: در این روز جشن انقلاب به مدت سه روز توسط اداره ارشاد پیرانشهر در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برپا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: مراسم دهه فجر با حضور مسئولان استانی و توسط نمایندگان خلیفه‌گری ارامنه ارومیه روز 15 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18 در سالن کلیسای ارامنه برگزار می‌شود.

وی از برپایی جنگ هنری در مجتمع وحدت شهرداری مهاباد در 16 بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: این روز از ایام دهه فجر با نام انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده مزین شده است.

انتهای پیام/61010/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول