اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی خبر داد

پیش‌بینی افزایش ظرفیت 15 درصدی ناوگان خراسا‌ن‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی گفت: برای عید امسال، پیش‌بینی افزایش 15 درصدی ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان انجام شده است.

پیش‌بینی افزایش ظرفیت 15 درصدی ناوگان خراسا‌ن‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد نصری عصر امروز در جلسه ستاد دایمی سفرهای نوروزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پیش ‌فروش اینترنتی بلیط‌های برون‌شهری در استان از 23 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اول اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: از اول اسفندماه، علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیط نیز در استان آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این مجموعه هماهنگی‌های لازم را با مراکز نظامی و انتظامی و مراکز آموزش عالی کرده‌ تا این دو ارگان که بیشترین حجم مسافر را دارند، پیش از 25 اسفند این کار را انجام دهند.

نصری تصریح کرد: در ایام نوروز باید پیش‌بینی لازم در زمان تصادفات صورت گیرد تا در این مواقع با کمترین مشکل امدادرسانی انجام شود.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در این بخش تهیه جرثقیل است که در این زمینه هماهنگی‌های لازم با مدیریت بحران استان برای تهیه یک دستگاه جرثقیل نیمه‌سنگین برای مرکز استان صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز باید از توان بخش خصوصی استفاده کنیم و چند جرثقیل به صورت کشیک در این ایام تدارک دیده شود.

معاون سیمای خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه به برنامه‌های صدا و سیمای استان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: دو برنامه رادیویی ویژه ایام نوروز برای رادیوی استان تدارک دیده شده است که یکی از آنها «همراه با زائران» نام دارد.

محمد شیدایی رویکرد صدا و سیمای استان در برنامه‌های نوروزی را رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح عنوان کرد و افزود: در برنامه‌های سیمای استان هم در راستای معرفی مناطق گردشگری استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/69004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول