اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خبر داد

حمل و نقل گلستان، استان برتر در فعالیت دستگاه‎های ترددشمار برخط

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان از احراز رتبه اولی این اداره کل در میزان فعالیت دستگاه‎های ترددشمار برخط در سطح کشور خبر داد.

حمل و نقل گلستان، استان برتر در فعالیت دستگاه‎های ترددشمار برخط

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان، مهدی میقانی اظهار داشت: این موفقیت براساس ارزیابی به عمل آمده از سوی مرکز مدیریت راه‎های کشور با بررسی وضعیت برخط بودن و فعالیت دستگاه‎های ترددشمار برخط در سه ماهه سوم سال‌جاری، صورت گرفت.

وی تصریح کرد: طبق بررسی صورت گرفته از سوی مرکز مدیریت راه‎های کشور و برابر گزارش مأخوذه از عملکرد سامانه‎های ترددشمار برخط (آنلاین) سراسر کشور در سه ماهه سوم سال‌جاری (ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه) به همراه درصد فعال بودن آنها، اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با دارا بودن 24 دستگاه ترددشمار برخط و درصد فعال بودن بیش از 93 درصد، در بین 31 استان کشور رتبه نخست را کسب کرد.

 

میقانی خاطرنشان کرد: اطلاعات استخراج شده از دستگاه‎های ترددشمار برخط در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه علاوه بر اهمیت در تصمیم‎گیری‎های کلان ترافیکی، مدیریت سوانح و ... در برنامه‎ریزی سفرهای جاده‎ای هموطنان نیز بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان ضمن بازدید مستمر از وضعیت فعال بودن دستگاه‎های ترددشمار استان در صورت بروز هرگونه خللی در کارکرد دستگاه‎های مذکور سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام می‎کنند که نتیجه این اقدامات منجر به موفقیت مرکز مدیریت راه‎های استان گلستان در سطح کشور شد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول