اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

پیشرفت 70 درصدی سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: احداث سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین و محوطه‌سازی اطراف آن از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پیشرفت 70 درصدی سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به احداث سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین و محوطه‌سازی اطراف آن و احداث سر درب شرقی، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بیش از 33 میلیارد و پیشرفت فیزیکی 76 درصد و پیشرفت ریالی 70 درصد در حال اجرا است.

وی از عملیات اجرایی تأسیسات زیربنایی و محوطه‌سازی ایست اختیاری در پایانه مرزی تمرچین خبر داد و تصریح کرد: مساحت در نظر گرفته شده برای این پروژه بیش از شش ممیز چهار دهم هکتار در سه بخش فضاهای اداری، پشتیبانی و پارکینگ است.

طالبی با اشاره به اعتبار پروژه اجرای تأسیسات و محوطه‌سازی ایست اختیاری در پایانه مرزی تمرچین، خاطر نشان کرد: این پروژه با 131 میلیارد ریال اعتبار در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و پیشرفت ریالی آن 7 درصد است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی افزود: ساماندهی سایت موجود و نگهداری ابنیه در پایانه مرزی رازی، تجهیز تأسیسات برقی و مکانیکی و راه‌اندازی سیستم گرمایشی و پیگیری تملک محدوده در این پایانه و طرح جامع رازی از اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در هشت ماه سال جاری است.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در پایانه مرزی رازی، یادآور شد: عملیات طرح جامع پس از تملک محدوده و تعیین تکلیف سیاست‌های کلی در خصوص واگذاری به شرکت GTI و یا طرف ایرانی طرح مربوطه تهیه و اجرایی خواهد شد و هم‌اکنون در مرحله ارزیابی و انتخاب مشاور طراح برای انجام مطالعات فاز 1 و 2 است.

انتهای پیام/61010/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول