اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

دانش‌آموزان باید پرچمدار مبارزه با استکبار باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دانش‌آموزان باید در عرصه جنگ نرم هوشیار و پرچمداران مبارزه با استکبار باشند.

دانش‌آموزان باید پرچمدار مبارزه با استکبار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید حسن توکلی مرکز استان اظهار داشت: مردم ایران دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: دوران اختاپوسی ستم‌شاهی و نظامی ظالمانه شاهنشاهی 2 هزار و 500 ساله و به ویژه نظام 50 ساله منحوس پهلوی فشارهای سختی را بر مردم ایران آورده بود و بالاخره با کمک و یاری خداوند و همت مردم مسلمان دیو از ایران به بیرون رانده شد و فرشته رحمت وارد سرزمین ما شد.

کمالی با اشاره به اینکه از ورود امام راحل تا پیروزی انقلاب 10 روز طول کشید، تصریح کرد: وقتی امام آمد، مملکت آزاد شد، زیرا قبل از انقلاب مملکت ما در دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و مردم با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواستار تشکیل یک حکومت مستقل اسلامی شدند.

وی بیان داشت: استقلال یعنی اینکه ما نمی‌خواهیم کشورمان با مشارکت و نفوذ عوامل آمریکا و صهیونیست اداره شود و آزادی هم به این دلیل بود که شاه هیچ اختیاری از خودش نداشت و دست نشانده آمریکا بود و بنابراین مردم هیچ سهمی در اداره کشور نداشتند.

معاون سیاسی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امروز همه چیز در دست ملت قرار گرفته است و مردم در تمام امور کشور نقش دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون 17 هزار نفر به دست مزدوران و استکبار در این مملکت ترور شده‌اند و این نقشه شوم آمریکا برای برانداختن نظام اسلامی در ایران بوده است.

کمالی گفت: آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها وقتی دیدند با روش ترور و زور نمی‌توانند با ملت ایران مقابله کنند، جنگ تحمیلی را به راه انداختند، اما آن جا هم با وجود اینکه بیش از 38 کشور و حتی اعراب حمایتش می‌کردند نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی افزود: نقشه تحریم یکی دیگر از توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران به شمار می‌آید که از سال 60 در حال اجرا است و با این کار می خواستند جلوی پیشرفت و توسعه یافتن ایران را بگیرند، اما در این زمینه هم چیزی عایدشان نشد و امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف در دنیا سرآمد است.

کمالی گفت: امروز ایران یکی از قدرتمندترین و آزادترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و نزدیک به 300 هزار شهید با خون خودشان این افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر جانباز در ایران وجود دارد، گفت: ما باید با پاس داشتن حرمت خون شهدا و اتحاد، ادامه‌دهنده راهشان باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول