اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مبارزه با استکبار جهانی پایان‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه مبارزه ما با استکبار جهانی پایان‌ ناپذیر است، گفت: تا زمانی که دشمنان انقلاب ارزش‌های مقدس ما را مورد هجمه قرار می‌دهند، مبارزه ما نیز بی‌تردید با عوامل استکبار ادامه خواهد داشت.

مبارزه با استکبار جهانی پایان‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز همزمان با سالگرد عملیات‌های کربلای 4 و 5 در حسینیه اعظم امام خمینی (ره) سپاه عاشورا اظهار کرد: عملیات‌های کربلای چهار و پنج از حیث استراتژیک از عملیات‌های سخت و پیچیده بود که رزمندگان غیور به ویژه رزمندگان لشکر عاشورا با خلق حماسه‌های بی‌نظیر توانستند ماشین جنگی دشمن را  منهدم کنند و با ایفای نقش چشمگیر توانستند برگی زرین بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بیفزایند.

استاندار زنجان که یکی از فرماندهان شرکت کننده در عملیات‌های کربلای 4 و 5 بوده، در ادامه با بیان اینکه مبارزه ما با استکبار جهانی پایان ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران‌، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس ما را در قالب جنگ نرم مورد هجمه و تهاجم قرار می‌دهند، مبارزه ما نیز بی‌تردید با ایادی و عوامل استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.

رئوفی‌نژاد در ادامه ولایت فقیه را در قالب نمای انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با حضور در میدان جنگ نرم در صدد استحاله فرهنگی و سیاسی است تا بتواند جایگاه ولایت فقیه را مورد خدشه قرار دهد تا بتواند بر نقشه‌های شوم خود که مصادره انقلاب اسلامی است، جامه عمل بپوشاند اما تا زمانی که مردم بصیر و فهیم ما با شاخص ولایت مداری و بصیرت حرکت می‌کنند، استکبار جهانی را این آرزوی دیرینه خود را بی‌تردید به گور خواهد برد.

لازم به یادآوری است که در پایان این مراسم باشکوه از رزمندگان سرافراز عاشورا تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول