اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل:

شهادت سرمایه معنوی انقلاب در به ذلت نشاندن استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهادت و ایثارگری بزرگ‌ترین سرمایه و هدیه الهی به انقلاب اسلامی است که سبب شده این نظام برای همیشه از کینه‌توزی و دشمنی استکبار جهانی بیمه شده و در امان بماند.

شهادت سرمایه معنوی انقلاب در به ذلت نشاندن استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا عصر امروز در جلسه ایثار و شهادت شهرستان مرزی پارس‌آباد اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی اعتلای روزافزون فرهنگ ایثار، گذشت و فداکاری در راه دین در جامعه اسلامی ما نهادینه شده به طوریکه همه مردم ایران به وجود شهدا و جامعه ایثارگر خود افتخار می‌کنند.

وی فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب و دهه فجر را گرامی داشت و تصریح کرد: ‌دهه فجر دهه عزت، شرف و شوکت این ملت است که بیش از هر زمان دیگر تبلوری از بهترین سرمایه‌های معنوی را در آن می‌توان به نظاره نشست.

سید شنوا خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر علاوه بر افتتاح پروژه ساماندهی گلزار شهدا، اجرای طرح سپاس با هدف حضور در منازل خانواده شهدا و ایثارگران و دلجویی از آنها با رنگ و بوی متفاوت‌تر ادامه می‌یابد و ما شاهد برگزاری برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و همچنین غبارروبی مزار شریف آنها می‌باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اضافه کرد: با تخصیص مبلغ یک میلیارد ریال از سوی مسئولان امر موزه شهدا سوم خرداد سال آینده افتتاح می‌شود تا فضایی به وجود آید تا بتوانیم آثار به یادگار مانده و میراث معنوی شهدا را برای نسل‌های آینده بهتر و شایسته‌تر تبیین و تبلیغ کنیم.

وی بیان کرد: ما با همکاری نویسندگان مجرب استان طرح سرگذشت پژوهی و تبیین آثار شهدا و دیگر ایثارگران را در اولویت قرار دادیم و انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر این حلقه‌ها و آثار مناسب زمینه‌ساز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی شود.

حلقه‌های صالحین تداوم بخش راه شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر نیز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان از شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی یاد کرد و گفت: ما در تداوم راه عزتمند شهدا شاهد شکل‌گیری حلقه‌های تربیتی صالحین با هدف آشنایی با مبانی ارزشمند شهدا هستیم که این خود می‌تواند جوانان ما را از هرگونه آسیب و گزند حفظ کند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی افزود: جوانان این مرز و بوم در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و با همت مضاعف گام‌های اساسی در تولید ملی و کارآفرینی داخلی بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین گنجایش بالایی برای هدایت دینی و تربیتی دانش‌آموزان محسوب می‌شود، افزایش کیفیت طرح صالحین را در زمینه سرگروه‌های این شجره طیبه با جوانان و جذابیت برنامه‌ها یادآور شد.

عبداللهی تصریح کرد: این طرح با رویکرد تربیتی، علمی و با توجه به چشم‌انداز برای رفتارسازی، الگودهی و الگوسازی برای مخاطبان در حال اجرا است.

وی تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با رویکرد تربیتی، اعتقادی و مذهبی را از دیگر اهداف طرح صالحین اعلام کرد و اظهار داشت: گفتمان رهبری در حلقه‌های صالحین بازخوانی، تحلیل و بیان حقایق اجتماعی، سیاسی است.

انتهای پیام/62006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول