اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور

هجمه پلیدی توسط استکبار علیه نبی مکرم(ص) در دنیا انجام شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیشابور گفت: امروز در دنیا هجمه خیلی زشت و پلیدی توسط استکبار علیه اسلام و نبی مکرم(ص) انجام شده است.

هجمه پلیدی توسط استکبار علیه نبی مکرم(ص) در دنیا انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری مؤذن در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: یک تلاش فوق‌العاده توسط استکبار علیه دین‌مداری در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: یکی از چیزهایی که در دنیا و ایران در طول تاریخ از قدیم و تاکنون اتفاق افتاده و این حرف باب شده که روشنفکری مساوی با بی‌دینی است. باید حواسمان جمع باشد که روشنفکری و فرهیختگی هیچ مغایرتی با دین اسلام و نماز ندارد.

امام جمعه نیشابور با بیان اینکه اسلام عین فرهنگ و روشنفکری است، افزود: هجمه علیه شیعه در دنیا زیاد شده است و استکبار شیعه را خطری برای منطقه معرفی می‌کند.

مقری تاکید کرد: در حالی که در تاریخ دلسوزترین برای اسلام، شیعه بوده است و هیچگاه فتوای خونریزی از شیعه مشاهده نمی‌شود در حالی که وهابیت فتوای حلال بودن خون شیعه را می‌دهد.

این روحانی مسئول با اشاره به جشن‌های میلاد نبی‌اکرم(ص) در هفته وحدت، اظهار امیدواری کرد این جشن‌ها در مساجد نیشابور باشکوه برگزار شود.

مقری خاطر نشان کرد: بازار، خیابان‌ها و معابر باید جلوه عشق و علاقه ملت به نبی‌ مکرم اسلام(ص) باشد.دهه فجر سمبل پایداری ملت ایران است و مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به رخ دنیا می‌کشند.

مقری افزود: ما نیازی به بمب اتم نداریم؛ بمب اتم ما با قدرت ایمان ملت ایران در 22 بهمن منفجر شد.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول