اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ترور دانشمندان ایرانی نشان از ضعف استکبار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ترور دانشمندان جوان و موفق ایران اسلامی نشان‌دهنده ضعف ایادی استکبار جهانی است.

ترور دانشمندان ایرانی نشان از ضعف استکبار دارد

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برپایی اجلاس 5+1 اظهار داشت: سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این جلسات شرکت کرده با اقتدار کامل از حق قانونی و مسلم کشورمان دفاع می‌کنند زیرا از پشتوانه مردمی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در طول 3 دهه گذشته انواع فشار را به ملت بزرگمان تحمیل کرده‌اند تا از مواضع خود عقب‌نشینی کنند به طوری که امروز جوانان دانشمند و نخبه این مرز و بوم را به شهادت می‌رسانند تا ملت ایران را تسلیم کنند ولی یک خیال باطل را در ذهن خود پرورش می‌دهند.

امام جمعه شاهین‌دژ به تحریم‌های مختلف مستکبران عالم علیه این آب و خاک اشاره کرد و افزود: کشورهای مختلف دنیا در رأس آنها آمریکای جنایتکار تحریم‌های اقتصادی، علمی و پژوهشی را علیه ما طراحی کرده‌‌ و به مرحله اجرا درآورده‌ است ولی جوانان ایران اسلامی با عنایت خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای رهبری در حوزه‌های مختلف اعم از هوا فضا، بیوتکنولوژی، پزشکی، انرژی هسته‌ای و ... دستاوردهای زیادی کسب کرده‌اند.

باقری به تشدید تحریم‌های دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: محدودیت‌هایی که توسط دشمن ایجاد شد نه‌تنها سدی برای سازندگی و عمران کشورمان قلمداد نمی‌شود بلکه موجب رشد ایران اسلامی نیز شده است زیرا با بهره‌گیری از قدرت خلاقیت و ابتکار عمل همچنین با اتکا به نفس، کشورمان را در اغلب زمینه‌ها به استقلال رسانده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا و تابعان بلامنازع آن از قدرت اسلام دچار واهمه شده‌اند و از این وحشت دارند مبادا همه کشورهای زیرسلطه آنها مانند تونس، لیبی و ... انقلاب کنند از این رو به انحای مختلف تلاش می‌کنند موج اسلام هراسی در جهان ایجاد شود و ملل مختلف دنیا از این دین آسمانی و آموزه‌های غنی آن روی‌گردان شوند ولی این رویا هم جامه تحقق نمی‌پوشد.

انتهای پیام/61002/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول