اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد

کویرنوردی کارگران کرمانی در روز 17 بهمن ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: برنامه کویرنوردی در حوزه کارگری به مناسبت دهه فجر به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

کویرنوردی کارگران کرمانی در روز 17 بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسب ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی و برگرفته از ارزش‌های دینی و الهی است، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر دارای ویژگی‌هایی هستند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی دهه فجر مردمی بودن آن است و این امر برگرفته از انقلاب اسلامی است، زیرا مردم جامعه هدف ما هستند.

رحمانی افزود: بهمن ماه فرصت مغتنمی است تا یاران راستین انـقلاب، یک‌پارچه و متحد با آرمان‌های والای حضرت

امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنند و یک بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می‌شوند.

وی ابراز داشت: دهه فجر سال جاری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا جنبش‌های اسلامی در منطقه و در تمام دنیا متبلور شد و آنها از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده‌اند و ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های فرهنگی در این جوامع به وجود آمده نشان می‌دهد، مردم به دنبال ارزش‌های الهی هستند.

رحمانی بیان داشت: دشمن از پیشرفت‌های ایران نگران است و به همین علت مشکلاتی را برای کشور ما برنامه‌ریزی کرده تا وحدت بین مردم را کم‌رنگ کند و بعضی بدخواهان نظام در داخل کشور در خط دشمن حرکت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: هدف از تشکیل کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران در ایام‌الله دهه فجر برای تبیین نقش ارزشمند اقشار مختلف مردم به این قشر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف با دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

رحمانی گفت: برنامه‌های دهه فجر این اداره کل بر چند محور اساسی و حوزه از جمله حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و ارزشی، ورزشی، تفریحی، رفاهی و و توجه ویژه به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی افزود: با توجه به جلسات متعددی که با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان داشتیم برنامه جدیدی را با عنوان کویرنوردی جامعه هدف اجرا می‌کنیم و این برنامه در 13 بهمن‌ماه به صورت استانی و 17 بهمن به صورت کشوری در حوزه کارگری برگزار می‌شود.

رحمانی ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه‌های جدید در این ایام جلسه پرسش و پاسخ جوانان از پیشکسوتان انقلاب است و این جلسه در سالن اجتماعات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های تعاون‌گران استان، توزیع بسته‌‌های فرهنگی در سطح واحدها، برگزاری نمایشگاه عکس در واحدهای کارگری، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارگران با محوریت انقلاب و شهادت و بازدید از مجموعه سالمندان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

رحمانی عنوان کرد: با حضور نمایندگان کارفرمایی، تعاونی و کارگری در تالار برق، اجرای برنامه‌های متنوع و تجلیل از 32 نفر از افراد موثر در جامعه هدف برگزار می‌شود و همچنین محفل انس با قران از دیگر برنامه‌هایی است که در تاریخ 15 بهمن ماه در سالن تلاش برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در 18 بهمن ماه ساعت 11 صبح از دیگر برنامه‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این نهاد 6 هزار کتاب در رابطه با شعار سال جاری را توزیع کرده و مسابقه‌ای با همین موضوع در دهه فجر برگزار می‌شود و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/80018/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول