اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 16 سال

خیابان غرضی اصفهان رویای خانه‌دار شدن کارگران اصفهانی را محقق نکرد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 16 سال از وعده‌های داده شده مبنی بر تحویل زمین‌هایی در خیابان غرضی اصفهان به 288 نفر از کارگران اصفهانی هنوز این زمین‌ها تحویل داده نشده و هنوز رویای خانه‌دار شدن این افراد به واقعیت تبدیل نشده است.

خیابان غرضی اصفهان رویای خانه‌دار شدن کارگران اصفهانی را محقق نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سال 1375 شرکت تعاونی مسکن کارخانه ریسندگی و بافندگی قدس اصفهان نسبت به خریداری قطعه زمینی در خیابان غرضی اصفهان برای اعضای این تعاونی اقدام کرده بود.

البته تعداد پلاک‌های تفکیک شده در این قطعه زمین بیشتر از اندازه بوده و به همین دلیل موضوع این شرکت از تعاونی مسکن تعاونی کمیته امداد امام خمینی استان درخواست کرده بود که افراد متقاضی دریافت این زمین‌ها می‌توانند در این زمینه ثبت‌نام کنند.

به دنبال این موضوع حدود 288 نفر از کارگران کارخانه قدس و کارگران شرکت تعاونی کمیته امداد امام خمینی اصفهان برای دریافت این اراضی و صاحب‌خانه شدن ثبت‌نام کرده بودند اما با وجود گذشت سال‌ها از این موضوع، هنوز این افراد نتوانسته‌اند زمین‌های خود را دریافت کنند.

288 نفر کارگری که متقاضی دریافت این زمین‌ها بوده‌اند 16 سال گذشته را تنها با رویای خانه‌دار شدن و به امید دریافت این زمین و ساخت و ساز روی آن گذرانده‌اند.

پس از گذشت 16 سال از وعده‌های داده شده مبنی بر تحویل زمین‌هایی در خیابان غرضی اصفهان به 288 نفر از کارگران اصفهانی هنوز این زمین‌ها به این افراد تحویل داده نشده و هنوز رویای خانه‌دار شدن این افراد به واقعیت تبدیل نشده است.

تاکنون این افراد بار‌ها به دادگستری و مقامات قضایی استان برای مطالبه حقوق خود مراجعه کرده‌اند اما در حال حاضر هیچ رأیی از سوی مقامات قضایی برای تحویل زمین‌های آنها صادر نشده است و این افراد خواستار این هستند که صدای کارگرانی که سال‌ها با سختی و مشقت زندگی کرده‌اند به گوش مسئولان رسانده شود و این افراد هر چه سریع‌تر به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول