اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان:

وضعیت زمین‌های کارگران اصفهانی در خیابان غرضی زنده شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان گفت: 288 نفر از کارگران اصفهانی منتظر صدور حکم از سوی دادگستری اصفهان در 28 بهمن ماه امسال برای زنده شدن وضعیت زمین‌های خود در خیابان غرضی هستند.

وضعیت زمین‌های کارگران اصفهانی در خیابان غرضی زنده شود

اصغر بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از 16 سال گذشته 288 نفر از کارگران عضو شرکت تعاونی مسکن قدس به دنبال تحویل گرفتن زمین‌های خود در خیابان غرضی هستند، اظهار کرد: دادگستری باید هر چه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی کرده و این افراد را از بلا‌تکلیفی چندین ساله خارج کند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این پرونده انجام داده‌ایم و 28 بهمن ماه امسال زمان رسیدگی دادگاه به پرونده 72 هزار متر زمین این کارگران در خیابان غرضی اصفهان است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان با بیان اینکه امیدواریم دادگستری در موعد مقرر به این پرونده رسیدگی کند و وضعیت زمین‌های کارگران اصفهانی در خیابان غرضی زنده شود، تصریح کرد: طی 16 سال گذشته این کارگران نتوانسته‌اند به حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه اما در حال حاضر این افراد برای زنده شدن زمین‌های خود در خیابان غرضی به قانون و مجریان قانون متوسل شده‌اند، ادامه داد: البته این کارگران طی سال‌های گذشته خسارت‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند و حقوق این کارگران نباید حیف و میل شود.

بیات با اشاره به اینکه این کارگران سال‌ها است که زندگی خود را با اجاره‌نشینی و پرداخت اجاره‌های بسیار سنگین طی می‌کنند، تاکید کرد: اما دادگستری باید با صدور حکم الزام به تحویل این زمین‌ها به تمام خواسته‌های این افراد جواب بدهد و به وضعیت آنها رسیدگی کند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول