اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خانه کارگر اصفهان:

چرا زمین‌های کارگران در خیابان غرضی را تحویل نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو خانه کارگر اصفهان گفت: 288 کارگر اصفهانی همچنان منتظر خانه‌دار شدن با استفاده از دریافت زمین‌هایی را که سال‌های گذشته در خیابان غرضی خریداری کرده‌اند، هستند.

چرا زمین‌های کارگران در خیابان غرضی را تحویل نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا اسدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1375 به تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شده بود که تعاونی مسکن کارخانه قدس زمین‌هایی را در خیابان غرضی اصفهان خریداری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این زمین‌ها برای اعضای تعاونی مسکن مهر قدس خریداری شده بود، اضافه کرد: البته به دلیل اینکه تعداد پلاک‌های این زمین بیشتر از تعداد اعضای تعاونی مسکن قدس بوده از تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی درخواست شد که در صورت تمایل اعضای این تعاونی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای این زمین‌ها اقدام کنند.

عضو خانه کارگر اصفهان با بیان اینکه به دنبال این موضوع تعدادی از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی برای دریافت این زمین‌ها ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: از سال 1375 تاکنون هنوز زمین‌های 288 نفر کارگری که برای دریافت این زمین‌ها ثبت‌نام کرده بودند مستأجر هستند و این افراد 16 سال گذشته را با خانه به دوشی گذرانده‌اند.

وی با بیان اینکه این 288 نفر کارگر سال‌های گذشته را تنها به امید دریافت این زمین‌ها و صاحب مسکن شدن بوده‌اند، ادامه داد: اما این زمین‌ها هنوز به این افراد تحویل داده نشده و دادگاه‌ها و قاضی‌های مختلف نیز برای رسیدگی به این پرونده تغییر کرده‌اند اما این قصه همچنان ادامه دارد.

اسدی تاکید کرد: 288 کارگر اصفهانی همچنان منتظر خانه‌دار شدن با استفاده از دریافت زمین‌هایی را که سال‌های گذشته در خیابان غرضی خریداری کرده‌اند، هستند.

وی با تاکید بر اینکه اما امروز فروشنده این زمین‌ها را با عناوین مختلفی به این کارگران تحویل نمی‌دهد، افزود: 288کارگر اصفهانی همچنان منتظر خانه‌دار شدن با استفاده از دریافت زمین‌هایی را که سال‌های گذشته در خیابان غرضی خریداری کرده‌اند، هستند.

عضو خانه کارگر اصفهان گفت: چرا مسئولان به این موضوع و این مشکل توجه نمی‌کنند و صدای این کارگران باید به گوش مسئولان قوه قضائیه رسانده شود.

وی با بیان اینکه این کارگران از اقشار آسیب‌پذیر موجود در سطح کشور هستند، اظهار کرد: تمام این افراد منتظر صدور رأیی از سوی قوه قضائیه مبنی بر ضایع نشدن حق و حقوق خود هستند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول