اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد

40 هزار کارگر فصلی، واجد شرایط دریافت سهام عدالت / کارگران بر اساس حروف الفبا مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 40 هزار کارگر فصلی و ساختمانی در استان اردبیل واجد شرایط دریافت سهام عدالت تشخیص داده شده‌اند.

40 هزار کارگر فصلی، واجد شرایط دریافت سهام عدالت / کارگران بر اساس حروف الفبا مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در نشست با مسئولان توزیع سهام عدالت در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 60 هزار نفر کارگر فصلی و ساختمانی از طریق سایت وزارت کار برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌ بودند.

وی گفت: تعدادی از این افراد واجد شرایط تشخیص داده نشدند یا به دلیل ناقص بودن مدارک امکان ثبت اطلاعات آنها وجود نداشته که از بین این تعداد ثبت‌نام شده تنها 40 هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند که می‌توانند سهام عدالت را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: بعد از وصول فرم‌های ارائه شده این افراد اطلاعاتشان به شرکت‌های تعاونی ارسال شده تا بر اساس پیامک‌هایی که به آنها بر پایه حروف الفبا ارسال می‌شود بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

منوری افزود: ما از اوایل بهمن ماه روزانه برای بیش از 2 تا 5 هزار نفر پیامک ارسال می‌کنیم تا بتوانند با مراجعه به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت مدارک مورد نیاز خود را تکمیل کرده و نسبت به دریافت سهام عدالت اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: دلیل اینکه در برخی از شرکت‌های تعاونی سهام عدالت ازدحام صورت می‌گیرد مراجعه سایر اقشار و همچنین افراد غیر از کارگران فصلی است که مشکلاتی را برای مجموعه تعاونی سهام عدالت به وجود آورده‌اند که انتظار می‌رود تنها کارگران فصلی و ساختمانی که برای آنها پیامکی ارسال شده در این زمینه به محل‌های مورد نظر مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مدارک درخواست شده را کپی کارت ملی و کپی شناسنامه سرپرست خانوار و افراد تحت تکلف اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ما به کارگران فصلی در پیامک‌های خود مدارک مورد نیاز را نیز یادآور شدیم تا در هنگام مراجعه با مشکل خاص مواجه نشوند.

منوری ابراز داشت: پرداخت سهام عدالت و توزیع آن بین اقشار کم‌درآمد زمینه دلگرمی و همچنین مساعدت و همراهی بسیاری از اقشار نیازمند جامعه را فراهم آورده است که امیدواریم در این زمینه با عنایت دولت خدمتگزار بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های کارگران در سال‌های آینده نیز برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه کارگران فصلی و ساختمانی از مزایای مختلفی استفاده می‌کنند می‌توان امیدوار بود که با بهره‌مندی از سهام عدالت بتوانند در تامین معاش و بهره‌مندی از امکانات و بسترهای مناسب بهره لازم را بگیرند.

انتهای پیام/62004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول