اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادسازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از 40 برنامه در طول دهه فجر سالجاری توسط سازمان جهادسازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرا می‌شود.

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم استان زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت ایام دهه فجر پروژه‌های شاخصی در طول این دهه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه لوله‌گذاری در سه روستای استان زنجان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است، خاطر نشان کرد: پنج واحد مسکونی محرومین نیز مرمت و تعمیر شده و در این ایام مبارک افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 21 واحد خانه بهداشت که از توافقات دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان است، در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، یادآور شد: دو باب غسالخانه نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

*برگزاری نشست روشنگری در استان زنجان

وی به برگزاری نشست‌های روشنگری با عنوان اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این نشست‌ها به مناسبت دهه فجر و در این ایام برگزار می‌شود.

بابایی از اعزام تیم‌های پزشکی نیز در ایام دهه فجر به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده برای ارائه ویزیت رایگان به عموم مردم اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی در استان زنجان اجرا می‌شود.

*اعزام بسیجیان فعال طرح هجرت به اردوهای زیارتی

وی با اشاره به اینکه بسیجیان فعال در طرح اردوهای هجرت 3 و جهادی به اردوهای زیارتی، سیاحتی و بازدید از اماکن تاریخی اعزام می‌شوند، ادامه داد: تجلیل از آن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دیدار با خانواده معظم شهدا در ایام دهه فجر، اذعان داشت: برگزاری آموزش‌های مداخلات سلامتی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

*حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه

وی به حضور گسترده در نمازهای عبادی، سیاسی جمعه اشاره کرد و خاطر نشان شد: حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه نیز توسط سازمان بسیج سازندگی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول