اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام راشد یزدی:

بسیجیان باید برای رضای خداوند گام بردارند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: بسیجی زمانی می‌تواند به درستی و با سرعت عمل کند که با تمام نیرو برای رضای خداوند عمل کند.

بسیجیان باید برای رضای خداوند گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام راشد یزدی ظهر امروز در چهارمین همایش معرفتی، بصیرتی، تخصصی فرماندهان و مدیران بسیج کارخانجات تهران بزرگ در سالن همایش‌های هتل محمد رسول‌الله در مشهد، اظهار کرد: واژه بسیج یکی از پاک‌ترین کلمات است، هنگامی که روی صفحه کاغذ مشاهده می‌شود دارای درخشندگی خاصی است.

وی افزود:بسیج نخستین مرتبه در میدان‌های نبرد تجلی پیدا کرد و هنگامی که نیروی پر قدرت و هدف آن برای مردم نمایان شد سبب شد مردم نیز اعتقاد خاصی به بسیج پیدا کنند.

راشد یزدی ادامه داد: پس از پایان جنگ هشت ساله از بسیج استفاده‌های فراوان شد زیرا بسیجیان ثابت کرده‌اند همه جا میدان جنگ است و باید برای نبرد حاضر باشند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حکما حرکت را به دو بخش تقسیم می‌کنند نخست قطعیه است که قابل دید است اما حرکت توسطیه در درون حرکت قطعیه نهفته است؛ این در حالی است که در ارزیابی اعمال، اول به حرکت توسطیه پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند در پذیرش و رد کردن اعمال به عمق عمل توجه دارد، گفت: بسیجی زمانی می‌تواند به درستی و با سرعت عمل کند که با تمام نیرو برای رضای خداوند عمل کند.

راشد یزدی تصریح کرد: یکی از سست‌ترین بناهای عالم بنای عنکبوت است و افرادی که غیر خدا را تکیه‌گاه خود قرار دهند نیز این گونه هستند.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در اسلام اگر زندگی بر محور خودپسندی بچرخد معنا ندارد؛ اما اگر بر محور خداسالاری باشد دارای اهمیت خاصی است.

وی افزود: اسلام دین علم است بنابراین انسان باید به مطالعه و کسب دانش در این زمینه بپردازد، بسیجی باید نیروی خود را برای رضای خدا حرکت دهد، این مهم‌ترین مسئله در مورد بسیجیان است.

انتهای پیام/70025/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول