اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی کل سپاه:

بسیجیان تمامی سیاست‌ها و راهبردهای دشمن را خنثی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: بسیجیان در 34 سال از عمر پربرکت انقلاب توانسته‌اند تمامی سیاست‌ها و راهبردهای دشمن را خنثی کنند.

بسیجیان تمامی سیاست‌ها و راهبردهای دشمن را خنثی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس سردار حسین سلامی دقایقی پیش در صبحگاه مشترک بسیجیان هرمزگانی که در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم (ص) برگزار شد اظهار داشت: همه انقلاب آزادیخواهانه و بیداری اسلامی، مدیون تفکرات و اندیشه‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) هستند.

وی ادامه داد: شایسته است که برای دوام و استحکام هر چه بیشتر هادی انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی که با تدبیر خود انقلاب را از گردنه‌های سخت و فتنه‌های آشکار و پنهان نیز عبور داده است دعا کنیم. مردم هرمزگان مرزداران آبی ملت ایران در مقابل دشمنان هستند.

سلامی با بیان اینکه تنگه هرمز تنگه‌ای است که بر اقتصاد جهانی تسلطی منحصر به فرد دارد، افزود: بسیجیان که با دل‌های پاک و ایمان حقیقی همواره در طول 34 سال حیات مقتدرانه و شکوه آفرین انقلاب در هر صحنه‌ای حضور داشته‌اند، نشانه‌ای ارزشمند از ایمان ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و مرزهای ایمانی و اعتقادی هستند.

وی افزود: تمامی توطئه‌های دشمن به سادگی با دستان بسیجیان خنثی شده است.بسیجیان توانسته‌اند تمام سیاست‌ها و راهبردهای دشمن را خنثی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج به کلید رفع بحران و دغدغه‌های ملت تبدیل شده است،‌ افزود: بسیج در هر صحنه‌ای راه را برای غلبه دشمن به نظام بسته و راه‌های غلبه بر دشمنان را گشوده است.

سلامی ادامه داد: بسیج توانسته در مقابل دشمن دریایی مقاوم باشد و دشمن را از دستیابی به پیروزی در مقابل اسلام محروم کند. بسیج همانند تقابل کلمه بسم‌الله و جن فتنه‌گران را به پرتگاه نابودی فرستاده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شاخصه‌های بسیج و بسیجیان افزود: هیچ کدام از توطئه‌های دشمن در سه دهه اخیر چیزی جز شکست و نابودی سیاسی و اقتصادی و بین‌المللی برای آنها نداشته است.

وی یادآور شد: ملت ایران درس‌های بزرگی را از تاریخ صدر اسلام و تاریخ معاصر گرفته‌اند.

سلامی یادآور شد: ما بسیجیان آموخته‌ایم که نمی‌توان تحت رهبری نصرا و یهود به ایمان و  پیشرفت برسیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه ادامه داد: ما از قرآن آموخته‌ایم که یهود و نصرا از ما راضی نمی‌شوند، الا اینکه ما به دین و آیین آن‌ها در بیاییم و این برای ما امری نشدنی است.

وی ادامه داد: آنها امروز به زغم خود ما را در تحریم قرار دادند در حالی که خود در بحرانی عمیق فرو رفته‌اند و فرمولی نیز برای حل آن نمی‌یابند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در پایان ضمن تقدیر از حضور گردان‌های مختلف بسیج هرمزگان در رزمایش دو روزه پیامبر اعظم (ص) افزود: بسیجیان نماد انسان‌های آزاد و عامل نابودی دشمن هستند.

در مراسم صبحگاه مشترک که در جریان دومین روز از مانور پیامبر اعظم (ص) برگزار شد علاوه بر سردار سلامی، استاندار هرمزگان و جمعی از مقامات رده بالای سپاه هرمزگان و سپاه مرکز حضور داشتند.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول