اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی مددجویان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: تسهیلات مورد نیاز برای متقاضیان پرداخت می‌شود تا برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی مددجویان در آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، به اعطای تسهیلات کمیته امداد به افراد زیرپوشش برای بهسازی واحدهای مسکونی اشاره کرد و اظهار داشت: مددجویانی که با مشکل بافت فرسوده منزل خود روبه‌رو هستند و بضاعت ساخت‌وساز مجدد آن را ندارند می‌توانند برای دریافت تسهیلات مبادرت کرده و مشکل خود را رفع کنند.

وی گفت: بعضی مواقع شاهد هستیم مسکن مددجو فرسوده بوده و مشکلات زیادی برای اعضای خانواده به ویژه در فصول سرد سال به بار می‌آورد بنابراین می‌توانند از طریق دریافت تسهیلات بانکی به بازسازی و مقاوم‌سازی واحد مسکونی خود اقدام کنند.

حسین‌زاده یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد را اشتغال‌زایی برای مددجویان عنوان کرد و افزود: در راستای ایجاد اشتغال برای افراد زیرپوشش تمهیداتی اتخاذ شده است به طوری که بین این مجموعه و بانک‌های عامل ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد تا تسهیلات بانکی در راستای خودکفایی و اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مبلغ قابل توجهی از محل تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی استان برای اشتغال مددجویان تخصیص یافته است، بیان داشت: کمیته امداد آمادگی دارد ایده‌ها و طرح‌های افراد فعال در بخش کشاورزی را دریافت کند تا بعد از اینکه بررسی‌های مورد نیاز انجام گرفت تسهیلات لازم در راستای ایجاد اشتغال پرداخت شود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی فرا رسیدن ایام‌الله فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: به برکت به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، این مجموعه در راستای بهبود معیشت طبقه محروم جامعه راه‌اندازی شد به طوری که یادگاری گران‌قدر از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران قلمداد می‌شود.

وی کمیته امداد را یک الگوی فاخر در سراسر جهان عنوان کرد و افزود: امروزه فعالیت‌های این مجموعه به صورت الگو در سطح جهان مطرح شده است چرا که در راستای ارائه خدمت به افراد بی‌بضاعت موفق عمل کرده و فرهنگ خدمت‌رسانی شرافتمندانه را ترویج داده است.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول