اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف:

خدمات نظام سبب رفع محرومیت روستاها شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی‌ها به روستاها بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل انقلاب نیست، گفت: خدمات نظام سبب رفع محرومیت از روستاها شده است.

خدمات نظام سبب رفع محرومیت روستاها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی عصر امروز در جمع مردم روستای تجگ بخش مرکزی شهرستان خوسف اظهار کرد: امروزه ملت باید قدردان نعمت‌های الهی به ویژه نعمت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باشند.

ملت شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند

 

وی با بیان اینکه مردم باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه در نظام اسلامی باشند، تصریح کرد: به واسطه وجود ولایت فقیه بود که انقلاب اسلامی پیروز و امروزه به راه خود ادامه می‌دهد و تمامی دستاوردها و موفقیت‌های نظام را مرهون و مدیون ولایت فقیه هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات‌رسانی‌ها به روستاها بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل انقلاب نیست، گفت: خدمات نظام سبب رفع محرومیت از چهره روستاها شده است.

عبادی افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی تا دورترین نقاط روستایی خدمات آب، برق، تلفن، جاده آسفالته و امکانات اولیه زندگی فراهم شده در صورتی که قبل از انقلاب مردم روستایی و حتی شهری به دلیل بی‌کفایتی‌های و قائل شدن تبعیض‌هایی از طرف مسئولان سابق از همین نعمت‌ها و امکانات نیز بی بهره بودند.

مشارکت و همکاری مردم در توسعه روستاها ضروری است

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی که هم‌اکنون در سطح روستاها وجود دارد با برنامه‌ریزی کوتاه مدت و میان مدت قابل حل و رفع می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تشدید تحریم‌ها از طرف دشمنان علیه ایران اسلامی، امسال اعتبارات و درآمدهای دولت کم شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر مشارکت و همکاری مردم در راستای حل مشکلات و اجرای پروژه‌ها در سطح روستاها تاکید کرد و گفت: تحریم‌ها هرگز ملت ایران را از پای در نمی‌آورد و پیروز واقعی در میدان تحریم‌ها بدون شک مردم و ایران اسلامی است.

برای شکست تحریم‌ها باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم

عبادی با بیان اینکه برای شکست تحریم‌ها باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، تصریح کرد: پیاده کردن سبک اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی نیز کمک شایانی به ارتقاء و افزایش وضعیت درآمدی و معیشتی خانواده‌ها می‌کند.

 

وی خطاب به مدیران و مسئولان افزود: باید بدون وقفه برای مردم تلاش کنیم و خدمت‌رسانی و تلاش برای آنها را یک فرصت و افتخار برای خود به حساب آوریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  متذکر شد: پیامبر(ص) می فرماید"بهترین مردم کسی است که بیشترین نفع و خیر را به دیگران برساند".

انتهای پیام/69003/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول