اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال دیگر

باباگلیان رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: محمدرضا بابا گلیان، با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان انتخاب شد.

باباگلیان رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان دقایقی قبل در محل تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به پایان رسید.

در این مجمع که با حضور محمدرضا خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، محمدرضا محمد جواهری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد، برای انتخاب رئیس آینده هیئت رأی گیری انجام شد.

در پایان رأی‌گیری، محمدرضا بابا گلیان با کسب 17 رأی از جمع آرای مأخوذه به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان انتخاب شد.

باباگلیان که طی سال‌های گذشته ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده داشت، به عنوان تنها کاندیدا برای ریاست آینده هیئت ثبت نام کرده بود.

به گزارش فارس، قرار بود مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان حدود 10 روز قبل به انجام برسد که به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون به تأخیر افتاد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول