اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

استیفای حقوق محرومان با پیروزی انقلاب محقق شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: استیفای حقوق اقشار محروم جامعه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

استیفای حقوق محرومان با پیروزی انقلاب محقق شد

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، این دهه را تبریک گفت و اظهار داشت: بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید استیفای حقوق اقشار محروم و مولد کشور یک نیاز اساسی قلمداد می‌شد که با حمایت شهید مظلوم بهشتی، رهبر معظم انقلاب و عنایت ویژه امام خمینی (ره) نخستین هسته‌های نمایندگان کارگران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه هسته‌های نمایندگان کارگران در درون واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی ایجاد شد، افزود: اولین کنگره سراسری در سال 1358، با عنوان مستقل « خانه کارگر» به طور رسمی اهداف و برنامه‌های خود را اعلام کرد.

صادقی با بیان اینکه جامعه کارگری در سال‌های جنگ حق علیه باطل نیز به نقش‌آفرینی پرداختند، بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس، کمیته امدادرسانی به جبهه‌ها تشکیل شد و 34 کاروان هدایای ارزنده از مناطق مختلف کشور شامل مواد خوراکی، پوشاک سایر تجهیزات، وسیله‌های نقلیه خاکی و آبی به مناطق جنگی اعزام شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اقلام اهدایی به طور مستقیم به جبهه‌های جنوب و غرب کشور اعزام می‌شد، ادامه داد: به طور متوسط هر 3 ماه یک بار کاروان عظیم هدایای مردم سراسر کشور به مناطق عملیاتی و مرزی ارسال می‌شد تا بین رزمندگان اسلام توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: جامعه کارگری این استان نیز مانند سایر اقشار جامعه بر اساس تکلیف شرعی و ملی خود به طور فعال و مستمر در همه این سال‌ها در کنار مردم بوده و در رویدادهای مختلف اعم از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات، راهپیمایی‌ها و ... به طور داوطلبانه حضور یافته‌اند.

صادقی با بیان اینکه هم‌اکنون در انتهای سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: انتظار وجود دارد در چنین سالی جامعه محروم کارگری بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و برای رفع مشکلات بی‌شمار این حوزه اعم از دستمزد پایین، قراردادهای موقت کار، قراردادهای سفید امضاء و ... چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول