اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد

ضرورت ایجاد کارگروه تخصصی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر ضرورت ایجاد یک کارگروه تخصصی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس تاکید کرد.

ضرورت ایجاد کارگروه تخصصی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی ظهر امروز در سومین نشست کارگروه فرهنگی وزارت نفت در سالن منطقه ویژه اظهار داشت: پارس‌جنوبی نقش مهمی در تولید انرژی کشور دارد و در سال تولید ملی شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در منطقه هستیم.

این مسئول افزود: همگام با فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی شاهد اقدامات ارزشمند فرهنگی و هنری و علمی نیز در منطقه هستیم و روز به روز این فعالیت‌ها منسجم‌تر و باکیفیت‌تر شده است.

قربانی با اشاره به برگزاری نشست کارگروه فرهنگی در عسلویه خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر ضرورت ایجاد یک کارگروه تخصصی برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در پایتخت انرژی کشور با گستردگی قابل توجه حوزه عملیاتی به وسعت 46 هزار هکتار و سه منطقه عملیاتی پارس‌جنوبی، پارس کنگان و پارس‌شمالی، نیازمند راه‌اندازی یک کارگروه تخصصی فرهنگی و تدوین سند راهبردی مختص این منطقه است.

این مسئول یادآور شد: پارس‌جنوبی به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و امیدوار هستیم با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، جوانان منطقه عسلویه و شهرهای اطراف نیز از امکانات این منطقه بهره‌مند شوند.

قربانی اذعان داشت: در سال جاری چند برنامه بزرگ و ارزشمند فرهنگی و دینی با تلاش منطقه ویژه در این منطقه برگزار شده که با استقبال مردم و مسئولان عسلویه و شهرستان کنگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول