اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محلات:

دوری از سستی و بی‌حرکتی از مبانی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان محلات گفت: یکی از مهم‌ترین مبانی اقتصاد مقاومتی کار و تلاش و دوری از سستی و بی حرکتی است.

دوری از سستی و بی‌حرکتی از مبانی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مهدی ربانی پیش از ظهر امروز در همایش «اقتصاد مقاومتی در اسلام» در جمع فرماندهان، سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین اظهار داشت: در جنگ سیاسی ستون اصلی، اعتقاد به خدا و ستون فردی بصیرت است که همراهی این دوسبب حفظ استقلال جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه به دستورات اسلام توجه کنیم آن وقت ستون اصلی اعتقاد به همراه ستون فردی بصیرت  در جهان از ما اعجوبه‌ای پدید می‌آورد که دشمنان را متحیر خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان محلات بیان داشت: در اقتصاد آنچه به اندازه منابع اهمیت دارد مدیریت درست منابع با مشارکت فراگیر مردم در این امر است.

ربانی با اشاره به دستورات اسلام در مدیریت منابع تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مبانی اقتصاد مقاومتی کار و تلاش و دوری از سستی و بی حرکتی است.

وی ادامه داد: شیوه صحیح مصرف و پرهیز از اسراف مورد دیگری است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کند.

امام جمعه شهرستان محلات با توصیه به استفاده از کالا های ایرانی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که استفاده از کالاهای خارجی ترویج فرهنگ آنها را در کشور به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/87001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول