اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان می‌توانند برای تحقق منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی به نقش‌آفرینی بپردازند.

بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برپا شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بانوان در هزینه کردن امور و تخصیص منابع مالی برای انجام کارهای مختلف، از توانایی‌ خوبی برخوردار هستند می‌توانند برای تحقق این مبحث کمک کنند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران، بانوان از حاشیه به متن آمده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه به وضوح شاهد این مسئله هستیم قشر زنان جامعه در کنار مردان قرار گرفته‌اند و برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و علمی کشورمان به طور مستمر تلاش می‌‌کنند بنابراین در آنها ظرفیت کافی وجود دارد به منویات رهبری در حوزه اقتصاد هم جامه عمل بپوشانند.

دهقان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید سرلوحه امور قرار بگیرد، افزود: می‌توان برنامه‌های ابتکاری و توأم با خلاقیت به مرحله اجرا وارد کرد تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، جشن‌های ملی و معنوی باشکوه برپا شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در ارومیه، گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان در بازارچه کارآفرین ارومیه برپا می‌شود همچنین نمایشگاه دیگری با همین عنوان در محل کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان استان برپا می‌شود، انتظار وجود دارد بانوان استقبال خوبی به عمل آورند.

مدیر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی یکی دیگر از برنامه‌های این ایام را بازدید از پروژه‌های در دست احداث ارومیه عنوان کرد و افزود: هماهنگی‌های مورد نیاز با مجموعه شهرداری ارومیه انجام گرفته است تا بانوان از روند ساخت‌وساز پروژه‌های این شهرستان بازدید به عمل آورند و در جریان روند عمران شهری قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش برای این ایام برپایی جشنواره آشپزی ویژه دانش‌آموزان را تدارک دیده است، خاطر نشان کرد: سازمان آموزش و پرورش یکی از تاثیرگذارترین اداره‌ها در پرورش نسل جدید قلمداد می‌شود بنابراین با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب به دنبال این هستند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیا کنند.

انتهای پیام/61002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول