اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان زنجان همزمان با دهه فجر سال‌جاری برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های زنجان

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه محصولات فرهنگی، پوستر انقلاب و خوشنویسی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان زنجان از جمله برنامه‌های مورد نظر برای ایام دهه فجر به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: مسابقات مختلف ورزشی، اینترنتی و وبلاگ‌نویسی، خاطره‌گویی و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پخش برنامه‌های متنوع توسط صدا و سیما از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده است، یادآور شد: همایش بزرگ جشنواره ویژه خواهران به مناسبت یادآوری نخستین راهپیمایی زنان در استان زنجان برگزار می‌شود.

*برگزاری ایستگاه نقاشی در استان زنجان

وی با بیان اینکه کوهپیمایی و ورزش‌های همگانی در استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای ایام دهه فجر است.

حسینی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های سیاسی روشنگری جشنواره‌های علمی و فرهنگی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان زنجان از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود، ادامه داد: مراسم نورافشانی و بانگ الله اکبر در روز 21 بهمن ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

*کلنگ‌زنی 728 پروژه عمرانی در استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه مراسم نورافشانی در مرکز استان توسط ارتش و در شهرستان‌ها توسط نیروی انتظامی برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوعی برای ایام دهه فجر سال جاری پیش‌بینی شده است.

*اقامه نماز پس از راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نماز ظهر روز 22 بهمن ماه سال‌جاری پس از پایان راهپیمایی در زنجان اقامه می‌شود، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز صورت گرفته است.

وی همچنین به افتتاح و کلنگ‌زنی 728 پروژه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع 16 فقره از پروژه‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

حسینی اذعان داشت: 10 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های دهه فجر اعتبار هزینه  شده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول