اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی بشرویه:

دهه فجر دهه انتقال ارزش‌های امام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از دهه فجر به عنوان دهه حفظ و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی یاد کرد.

دهه فجر دهه انتقال ارزش‌های امام و انقلاب است

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: دهه فجر یادآور پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر رژیم پهلوی و استکبار جهانی است که با الهام از قیام عاشورای حسینی توانستند بت استبداد شاهنشاهی را بشکنند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با فریاد رسای خود برای عدالت و برقراری حاکمیت اسلامی به پشتوانه حمایت مردمی، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و دهه فجر به عنوان یادگار ارزشمندی در تاریخ ایران بر جای ماند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از دهه فجر به عنوان دهه حفظ و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شده تا نسبت به مسئولیت خطیر خود در قبال حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند.

بهشتی‌فر تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر شور و اشتیاق مردم به انقلاب و نظام است که در تمام صحنه‌ها همچون سال‌های گذشته سبب تداوم نظام و ناکامی دشمنان شده است.

برپایی غرفه محصولات فرهنگی در نمایشگاه مشاغل خانگی در بشرویه

وی، دیدار با خانواده شهدای روحانی، حضور روحانیون، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در گلزار شهدا، برگزاری گفتمان دینی در مدارس با محوریت انقلاب، اعزام روحانیون به روستاهای فاقد روحانی، نصب بنر و پلاکارد با مضامین تبیین دستاوردهای نظام، جشن انقلاب و برگزاری محفل انس با قرآن با دعوت از قاریان کشوری در شب 22 بهمن را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این ایام برشمرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه متذکر شد: همچنین با گشایش نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی در شهرستان غرفه محصولات فرهنگی نیز برپا می‌شود.

بهشتی‌فر اذعان داشت: تهیه ویژه‌نامه و ماهنامه قرآنی، مسابقات قرآن، ایستگاه نقاشی، آغاز کلاس‌های آموزش قرآن به نونهالان و گروه تواشیح از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در موسسات قرآنی سطح شهرستان است.

انتهای پیام/69006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول