اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

برگزاری 1500 ویژه‌برنامه دهه فجر در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از برگزاری 1500 ویژه‌برنامه دهه فجر در دشتستان خبر داد.

برگزاری 1500 ویژه‌برنامه دهه فجر در دشتستان

بخشعلی دهقائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اولویت‌بندی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی یکی از اصولی است که در سال‌های اخیر، مدیریت شهرستان دشتستان به ‌طور ویژه به آن توجه داشته و با توجه به مناسبات، شاهد اجرای برنامه‌های مختلف بوده‌ایم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان ادامه داد: در حال حاضر اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در شهرستان در رأس امور قرار داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

دهقائدی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتستان از پایان آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده و در جلسات کارشناسی شاهد تدوین کمیته‌های تخصصی 17گانه و تدوین فعالیت‌های مربوطه ایشان در این ایام بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز فعالیت‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر، بخشداران بخش‌های شش‌گانه شهرستان دشتستان فعالیت خود در راستای برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر را برگزار کرده‌اند.

دهقائدی با تشریح مهم‌ترین عناوین برنامه‌های دهه فجر شهرستان دشتستان، اضافه کرد: برگزاری همایش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و تجلیل از مفاخر و شخصیت‌های دشتستان و مسئولان در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتستان است.

وی با تأکید بر بازدید مسئولان دشتستان از خانواده‌های شهدا در ایام‌الله دهه فجر، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های گرانقدر انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان از برنامه‌های شاخصی است که در این ایام مبارک شاهد آن خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان اذعان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای دولت و نظام است و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از اهداف مهمی است که در قالب کمیته اطلاع‌رسانی و با همکاری رسانه‌ها شاهد آن خواهیم بود.

بازدید از بخش‌های شش‌گانه دشتستان در دهه فجر

دهقائدی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام‌الله دهه فجر هر روز شاهد بازدید از یکی از بخش‌های شهرستان دشتستان به‌منظور انجام ملاقات‌های مردمی و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

وی از برگزاری 1500 ویژه‌برنامه دهه فجر در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: دفترچه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هم‌اکنون تدوین شده و براساس برآوردهای صورت گرفته شاهد اجرای بیش از یک هزار و 500 برنامه به مناسبت دهه فجر در سراسر شهرستان دشتستان خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در پایان افزود: مناسب‌سازی فضا در شهرها و نقاط مختلف شهرستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تزئین سردرب و محیط پیرامونی اداره خود، نقشی اساسی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول